
Анатолій Даньков, IT Hoot: Які можливості для ритейлу дає програмний модуль HootCore PIM


Попит зріс у десятки разів лише за кілька годин після старту масштабної акції monobank з «полювання», – і невдовзі у ритейлера зафіксували повний sold-out зазначеної позиції.
16 жовтня у мережі Фокстрот відзначили вражаючий сплеск попиту на салатники «Сицилійський лимон». Якщо раніше ця позиція не вирізнялася з-поміж інших, то лише за один день українці розкупили понад 400 комплектів, перетворивши звичайний посуд на справжній бестселер.
Причина неочікуваної хвилі популярності – інтерактивна акція monobank «Полювання на лимони», присвячена досягненню позначки у 10 мільйонів клієнтів. І, здається, один із тих самих «лимонів» знайшовся саме у monoмаркеті – у категорії столових сервізів від продавця Foxtrot.
Як результат, набір салатників «Сицилійський лимон» за один день став найпопулярнішим товаром і повністю розійшовся зі складу ритейлера. Покупці жартома називають його новими «чашками-рибками» нашого покоління.
«Ми спостерігали, як попит росте погодинно. Цей кейс ще раз показав: одна яскрава ідея може зробити хітом навіть звичайний салатник. Команді monobank вдалося створити справжній маркетинговий «ефект лимона». А коли лимони в банці – то й на кухні», – коментує Олег Нікольський, маркетинг-директор Фокстрот.
Після такого успіху у Фокстрот прогнозують, що попит на подібний яскравий посуд залишатиметься високим і надалі, адже українці традиційно люблять поєднувати практичність із гарним настроєм у дрібницях.
Довідка. Фокстрот – одна з найбільших в Україні омніканальних мереж за кількістю торгових точок і обсягами продажів електроніки та побутової техніки з оборотом 14,9 млрд грн у 2024 році, 127 магазинами у 68 містах і швидко зростаючим онлайн-напрямком (частка онлайн-продажів у І кварталі 2025 року зросла на 20%). Кількість учасників програми лояльності налічує понад 14,5 млн клієнтів.
Компанія увійшла до рейтингу «30 стійких приватних компаній України» та до mоп-5 бізнесів, які зуміли відновитися після кризи у перший рік повномасштабного вторгнення рф в Україну (Forbes Ukraine(. У 2024 році Фокстрот відзначений серед «30 чемпіонів диджиталізації» (Forbes), а також став одним із найбільших платників податків та увійшов до топ-150 найбільших донаторів України (NV).
Ритейлер системно впроваджує зміни, спрямовані на модернізацію бізнес-процесів, покращення клієнтського досвіду і безбар’єрність.