Partners Day: Аврора зібрала партнерів на велику Здибанку

Partners Day: Аврора зібрала партнерів на велику Здибанку

1 день тому
  57
rau

Мережа мультимаркетів Аврора провела перший масштабний офлайн захід для партнерів-постачальників товарів — Partners Day — говорили про важливе та відзначили кращих. 

Програма передбачала офіційну частину з нагородженням кращих партнерів у різних категоріях, виступи з кейсами, панельні дискусії та час для нетворкінгу. Зустріч відвідали близько 400 партнерів-постачальників Аврора — українські виробники, чиї товари представлені на полицях мережі. Протягом усього дня учасники обговорювали актуальні виклики, ділилися досвідом та налагоджували нові зв’язки. 

“Ми прагнемо створити сталу платформу діалогу з українськими виробниками, що базується на взаємній довірі, питаннях якості та впровадженні інновацій. Наше партнерство — це не лише про ефективність і цифрові рішення, а й про спільну відповідальність перед споживачем та суспільством. Разом ми формуємо нову культуру партнерства, яка відповідає сучасним викликам і підтримує український бізнес”, — коментує Олександр Доценко, комерційний директор мережі мультимаркетів Аврора. 

Про лідерство та силу партнерства  

Почав офіційну частину Васіле Тофан, старший партнер фонду Horizon Capital, який акцентував увагу на важливості підтримки українського бізнесу, відкритості до партнерства та нових можливостей. Фонд Horizon Capital інвестує у високопотенційні компанії, що демонструють сталий ріст, ефективність та прагнення до масштабування.

Далі перейшли до нагородження, мережа Аврора відзначила партнерів, які продемонстрували найкращі результати, інноваційність та надійність у співпраці. Для вручення нагород були запрошені співвласники мережі Аврора Лев Жиденко і Тарас Панасенко, які подякували українським виробникам за роботу в умовах війни. Вони підкреслили, що саме український бізнес сьогодні є опорою економіки, забезпечує робочі місця, стабільність на ринку та зміцнює внутрішній потенціал країни. Партнерство і довіра між компаніями — це те, що допомагає не лише вистояти, а й рухатися вперед, формуючи економічне майбутнє України.

Переможці в номінаціях: Лідер у категорії — ПП «Галактика», Майстер оборотності — ТОВ «Торговий дім Папір-Мал»; Найкращий документообіг — ПП «Побутпром»; Лідер у товарній групі — ТОВ «Персол»; Інноваційний прорив —  ТОВ «Східна Торгівельна Компанія»; Найкращий новачок року — ТОВ «Драйзер»; Найшвидший запуск новинок — ТОВ «Нова-Пак»; Найефективніший партнер року — ТОВ «Сервіс Про» (Корпорація «Біосфера»); Надійний партнер року — ТОВ «Океан Смаку»; Найширший асортимент у мережі — ТОВ «Афіна-Груп»; Амбасадор власного бренду — ТОВ «Аллегро-Опт».

Про соціальні проєкти, цифровізацію процесів та важливість діалогу держави з бізнесом

Розпочали з теми: «Разом ми можемо більше: роль бізнесу в підтримці соціальних проєктів». Панельна дискусія стосувалась корпоративної соціальної відповідальності. 

Поговорили про те, як бізнес підтримує людей, силу спільнот і соціальні ініціативи, які змінюють країну вже зараз. Учасники відзначали, що КСВ — це не гасла, а вибір бізнесу діяти і бути корисним. 

Марина Садикова, співзасновниця фонду Repower, говорила про важливість відновлення ментального здоров’я для кожного, а особливо для тих, хто щодня рятує життя іншим. В межах партнерства фонду та Аврора вже більше 150 військових медиків пройшли програму відновлення ментального здоров’я в Швеції та повернулись працювати на фронт. Засновниця ГО «Землячки» Ксенія Драганюк розповідала про силу жінок, які служать. Та про те, як саме вони змінюють уявлення про лідерство, а бізнес підтримує їх у цьому та надає необхідну допомогу. Іванна Коваль, керівниця ГО «Агенти крові», говорила про те, як донорство стає системною культурою, до якої вже активно долучаються свідомі бізнеси. Ігор Корпусов, співзасновник PULSE/FAST, говорив про те, як навчити рятувати життя і чому бізнес має бути майданчиком для таких знань. Модерував дискусію Федір Сердюк, співзасновник PULSE/FAST. 

У фокусі другої панелі на Partners Day була тема цифровізації як must-have 2025 року. Учасники дискусії «Цифровізація в дії: рішення, які вже працюють, та плани на майбутнє» обговорили реальні кейси автоматизації, впровадження ШІ та диджиталізацію документообігу.

Олексій Луценко, керівник управління організації продажів малого бізнесу в ПриватБанк, наголосив на важливості автоматизації для підтримки малого бізнесу. Юлія Красільнікова, виконавча директорка Євромікс, поділилась досвідом застосування ШІ для роботи з асортиментом. Євген Тромбола, директор департаменту впровадження інноваційних рішень EDIN,  сфокусувався на ефективності EDI-рішень. Анна Каніна, директорка юридичного департаменту Аврора, розповіла про інструменти, які полегшують щоденну роботу команди юристів та запуск ШІ-агента для аналізу договорів. Костянтин Юрченко, комерційний директор Вчасно, розповів про цифрові сервіси, які значно спрощують життя компаніям — економлять час, зменшують витрати й знижують стрес. Його кейси показали, як автоматизація рутинних процесів дає бізнесу змогу фокусуватись на розвитку, а не бюрократії.

У третій панельній дискусії «Ефективність як стратегія: екосистеми, впровадження LEAN та оптимізація бізнес-процесів». Спікерами були ті, хто щодня впроваджує LEAN, будують екосистеми й виводять процеси на новий рівень. 

Ігор Мордас, директор департаменту виробництва Modern Expo, розповів про багаторічне впровадження LEAN-підходів у виробництві. Він акцентував: складність не в тому, щоб впровадити інструмент, а в тому, щоб утримувати його в дії роками. Віра Нерук, керівниця напряму LEAN в мережі Аврора, поділилася тим, як LEAN-методи працюють у щоденних процесах великої ритейл-мережі. Геннадій Гриненко, комерційний директор Alterra Group, говорив про побудову бізнес-екосистем на базі індустріальних парків. Юлія Ткаченко, заступниця генерального директора з розвитку та продажів в мережах ПП ВТК «Лукас», розповіла, як працює система збору ідей та чому важливо не лише впроваджувати зміни, а й не боятися помилок на цьому шляху. 

Під час панелі «Партнерство держави та бізнесу: розвиток економіки і безпека споживачів» спікери піднімали питання контролю якості товарів, говорили про чесні умови на ринку для всіх гравців та щоденну роботу над підвищенням довіри клієнтів.  Мова йшла про спільну відповідальність держави та бізнесу, та те, як працювати на результат — разом.  

Олег Рубан, заступник генерального директора із стандартизації, інформаційного забезпечення та наукової діяльності ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ» розповів про важливість стандартизації та етапи контролю за якістю. Сергій Бадрітдінов, СЕО Intertop Ukraine наголошував на створенні рівних умов конкуренції, які надважливі для розвитку та існування українському бізнесу. Анастасія Макова, директорка з маркетингу бізнес-напряму товарів для дому в Україні, Молдові, країнах Кавказу та Азії корпорації Біосфера висвітлила особливості українського бізнесу та розповіла, які підходи працюють у різних регіонах. Андрій Крейтор, заступник uолови Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів наголосив на ролі держави як регулятора, що забезпечує баланс між ринковими механізмами та захистом прав споживачів. Наталія Ізюмець, директорка з якості Аврора розповіла про будівництво сучасної лабораторії та про те, як щоденна робота з якістю вибудовує довіру між бізнесом і клієнтами. Модерувала дискусію Інна Бойчук, директорка з корпоративних питань мережі Аврора.

Важливо, що долучитися до кожної з дискусій могли всі присутні в залі. Для них був доступний telegram-канал, де під анонсом кожної з панелей, всі охочі могли поставити питання спікерам. 

Зустріч завершилася презентацією заступника комерційного директора Аврора Максима Безрука про фактори успіху, які Аврора системно прокачує у співпраці і тим самим зберігає довіру, забезпечує чисту ділову репутацію та спільно будує культуру партнерства без зловживань.  

Протягом усього дня гості Partners Day мали можливість поспілкуватись із партнерами по ринку, взяти участь в інтерактиві, виграти мерч від Аврорf, відповідаючи на цікаві запитання. А ще кожен із гостей мав можливість відвідати спеціальну зону від PULSE/FAST, де інструктори проводили навчання з зупинки кровотечі, і стенди від партнерів Вчасно, ПриватБанк, EDIN та Alterra Group. 

Мережа Аврора започаткувала новий формат зустрічей з партнерами, який став важливим майданчиком для обміну ідеями, натхнення та розвитку партнерських відносин. Протягом усього дня учасники Partners Day обговорювали важливі теми в рамках панельних дискусій, спілкувалися особисто, і що найголовніше — посилили співпрацю та знайшли нові можливості для партнерств. 


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку