
Vchasno Group інвестувала у сервіс звітності для ФОП “ЯТакс”


Які ж товари мали найбільший попит серед українців у листопаді? Фахівці сервісу усвідомлених покупок varus.ua проаналізували купівельні вподобання клієнтів.
Абсолютними лідерами за кількістю пошуків на сайті varus.ua стали молочні продукти:
Серед категорій, які найчастіше шукають на сайті varus.ua, лідирують свіжі овочі, сири, м’ясо, свіжі фрукти та хліб.
Проте під час аналізу поведінки клієнтів з’ясувалось, що найпопулярніші запити — це не завжди про здійснення покупок. У деяких випадках покупці просто знайомляться з продуктом та вивчають його характеристики. Натомість топ пошукових запитів на varus.ua, які конвертуються в покупку, виглядає так:
“Цей тренд дає нам зрозуміти, що у продуктовому e-commerce досі працює ROPO-модель (research online, purchase offline — шукай онлайн, купуй офлайн). Це сучасна тенденція купівельної поведінки, коли клієнти вивчають релевантну інформацію про продукт, щоб оцінити своє рішення про покупку, перш ніж вони дійсно вирішать придбати продукт у магазині”, — коментує e-commerce директор Varus Олег Спірін.
Команда varus.ua постійно моніторить і аналізує вподобання клієнтів, щоб добре розуміти унікальні потреби кожного. Це дозволяє Varus ефективно розвивати напрям e-commerce.
Користувачі сайта varus.ua мають змогу додавати товари в обране, формувати власні списки покупок та відстежувати акційні пропозиції. Система рекомендацій та кроспродажів не дозволить забути про щось важливе, а прив’язка картки до особистого кабінету забезпечує швидку оплату у декілька кліків.
Сервіс усвідомлених покупок varus.ua має все необхідне для швидкого та зручного замовлення продуктів. Розширені картки товарів, перевірка наявності у магазинах, можливість подивитись відгуки та залишити свої — все це допомагає клієнтам обирати для себе найкраще.
Довідка. Varus — національна мережа супермаркетів, що представлена на ринку продуктового ритейлу України компанією «Омега». Перший магазин мережі відкрився у 2003 році у Дніпрі, наразі загальна кількість — 104 супермаркети у різних містах України та DarkStore у Києві. Мережа Varus працює в кількох форматах: класичні супермаркети, магазини To Go і сервіс усвідомлених покупок varus.ua.