Оля Полякова зняла кліп у колаборації з мережею супермаркетів АТБ
Після гіперпродуктовного року, який став для Олі Полякової тріумфальним, напередодні Новорічних і Різдвяних свят співачка випускає несподівану колаборацію з мережею супермаркетів АТБ.
Тепер на «Королеву Ночі» можна не тільки дивитися, а й скуштувати. В рамках співпраці з АТБ шанувальники співачки отримають не тільки гумористичне відео, а й нову лінію цукерок «Королева Ночі» та «П’яна вишня», а також шампанське, випущене під однойменним брендом «Королева Ночі».
У новому відеоролику співачка розкриває всю правду про сучасних королев, які після опівночі перетворюються в нічних жриць. І за 4 хвилини демонструє всі слабкості тонкої жіночої натури, з якими знайома кожна дівчина в нерівній битві з відкритим холодильником після 23:59.
Яскраві образи, фірмова пластика, тонкий гумор і легка самоіронія — це те, що виділяє роботи Полякової серед мільйонів інших. Спеціально для зйомок «Нічна жриця» співачка залучила переможців і учасників-переможців п’яти сезонів шоу «Ліга сміху», почесним тренером якого поп-діва є протягом чотирьох років. Режисерами нового відео виступили Дмитро Маніфест і Дмитро Шмурак.
Представники компаній АТБ, Art Nation і Secret Service підкреслили, що ця колаборація стала продуктом ефективної і злагодженої роботи трьох компаній лідерів ринку в своїх сегментах. Кліп і продукція є подарунком всім шанувальникам співачки, а також мережі супермаркетів АТБ до Нового року!