Оля Полякова зняла кліп у колаборації з мережею супермаркетів АТБ

Оля Полякова зняла кліп у колаборації з мережею супермаркетів АТБ

19.12.2019 04:30
  934
rau

Після гіперпродуктовного року, який став для Олі Полякової тріумфальним, напередодні Новорічних і Різдвяних свят співачка випускає несподівану колаборацію з мережею супермаркетів АТБ.

Тепер на «Королеву Ночі» можна не тільки дивитися, а й скуштувати. В рамках співпраці з АТБ шанувальники співачки отримають не тільки гумористичне відео, а й нову лінію цукерок «Королева Ночі» та «П’яна вишня», а також шампанське, випущене під однойменним брендом «Королева Ночі».

У новому відеоролику співачка розкриває всю правду про сучасних королев, які після опівночі перетворюються в нічних жриць. І за 4 хвилини демонструє всі слабкості тонкої жіночої натури, з якими знайома кожна дівчина в нерівній битві з відкритим холодильником після 23:59.

Яскраві образи, фірмова пластика, тонкий гумор і легка самоіронія — це те, що виділяє роботи Полякової серед мільйонів інших. Спеціально для зйомок «Нічна жриця» співачка залучила переможців і учасників-переможців п’яти сезонів шоу «Ліга сміху», почесним тренером якого поп-діва є протягом чотирьох років. Режисерами нового відео виступили Дмитро Маніфест і Дмитро Шмурак.

Представники компаній АТБ, Art Nation і Secret Service підкреслили, що ця колаборація стала продуктом ефективної і злагодженої роботи трьох компаній лідерів ринку в своїх сегментах. Кліп і продукція є подарунком всім шанувальникам співачки, а також мережі супермаркетів АТБ до Нового року!

 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку