Олександр Коробов, Netpeak Ukraine: Чому у війну найбільша мережа супермаркетів активно інвестує в direct маркетинг – кейс АТБ

Олександр Коробов, Netpeak Ukraine: Чому у війну найбільша мережа супермаркетів активно інвестує в direct маркетинг – кейс АТБ

01.12.2023 08:30
  1785
Дарія Осіїк

Team Lead команди Email & Retention маркетингу в агентстві Netpeak Ukraine Олександр Коробов у експертній колонці поділився основними ефективними гіпотезами стратегії розбудови direct-маркетингу, які рітейлери можуть протестувати у своєму бізнесі.

Зараз магазини АТБ працюють у форматі дискаунтера, пропонуючи широкий асортимент товарів за цінами нижче ринку. Постійні акції для збільшення клієнтопотоку, можливість покупки через сайт, власна адресна доставка — АТБ активно вибудовує відносини зі своїми клієнтами. Проте з початком повномасштабного вторгнення та великою часткою внутрішньої міграції українців, відділ маркетингу мережі супермаркетів взяв фокус на посилення присутності бренду в digital.

Після аудиту онлайн-каналів комунікацій компанії команда Netpeak Ukraine стала партнером для мережі АТБ у побудові системного direct-маркетингу  для збільшення кількості продажів з каналу email. 

Інтерактивний дизайн листів як важіль збільшення конверсії

У сучасних підходах до digital-маркетингу візуальна складова кожної точки комунікації з клієнтом повинна не лише презентувати бренд, а й спонукати користувача до певної дії. Тому, провівши аудит каналу e-mail, ми сформували першу гіпотезу: “Оновлений дизайн із шрифтовими акцентами та інтерактивними елементами зможе збільшити кількість цільових взаємодій користувача”. В першу чергу оновили застарілий дизайн тригерних листів “Покинута корзина”, оскільки в e-commerce – це перший важіль збільшення прибутковості e-mail-маркетингу без колосальних інвестицій.

У нас вийшов лаконічний дизайн, який показував високий відсоток повернень до завершення покупки.

Push-повідомлення як ефективний спосіб пробитися скрізь інформаційний шум у війну

Щоденні новини з фронту та міжнародної арени, трагедії та обстріли, перенасичення інфополя кількістю емоційних новин – це все сучасні реалії кожного українця. Проаналізувавши медійний простір, в якому живуть клієнти нашого партнера АТБ, команда Netpeak Ukraine розуміла, що навіть суперкласні пропозиції можуть губитися у цьому потоці інформації. Тому ми вирішили використати в нашій стратегії роботу з push-повідомленнями (короткі повідомлення, які вебресурс розсилає своїм передплатникам на комп’ютери і мобільні пристрої).  

Цей інструмент персоналізованої комунікації з користувачем допоміг нам ефективно проінформувати про існуючі та нові акції бренду, вигідні пропозиції.

Таким чином за допомогою низькобюджетного каналу комунікації, ми змогли залучити на сайт якісний цільовий трафік.

Контент – король, або як отримати високу залученість користувача в e-mail

Оскільки наша команда завжди керується data oriented підходом в реалізації партнерських проектів, то ми детально пропрацювали існуючу базу клієнтів мережі АТБ. Сегментували базу та розробили новий дизайн листів і сценарії максимально персоналізованих e-mail промо для кожного сегменту.

При аналізі аудиторії ми виявили, що досить велика частка бази клієнтів АТБ – це жінки, тому вирішили проекспериментувати із додаванням освітнього контенту в план: створили концепт та запустили кулінарну рубрику з рецептами та підбіркою продуктів, які можна купити в мережі.

Гейміфікація в e-mail вже не один рік є серед лідируючих трендів direct-маркетингу, тому ми окремо розробили гілку листів з яскравими тематичними головоломками з прив’язкою до актуальних інфоприводів у суспільстві. Такий підхід урізноманітнення контенту позитивно вплинув на загальну результативність всіх наших кампаній.

За 5 місяців побудови системного direct-маркетингу в e-mail для нашого партнера АТБ, команді Netpeak Ukraine  вдалося вийти на показник в 100% ROMI та збільшити загальний дохід від e-mail на 65,65%.

В 2024 році прогнозуємо ріст фокусу великих та малих бізнесів на якісній роботі зі своєю базою клієнтів та системному direct маркетингу. Адже гіперперсоналізований контент та унікальні пропозиції, інтерактивність, mobile love дизайн у листах, гейміфікація – все це може допомогти перетворити користувача із вашої бази на лояльного клієнта!


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку