
Vchasno Group інвестувала у сервіс звітності для ФОП “ЯТакс”


Team Lead команди Email & Retention маркетингу в агентстві Netpeak Ukraine Олександр Коробов у експертній колонці поділився основними ефективними гіпотезами стратегії розбудови direct-маркетингу, які рітейлери можуть протестувати у своєму бізнесі.
Зараз магазини АТБ працюють у форматі дискаунтера, пропонуючи широкий асортимент товарів за цінами нижче ринку. Постійні акції для збільшення клієнтопотоку, можливість покупки через сайт, власна адресна доставка — АТБ активно вибудовує відносини зі своїми клієнтами. Проте з початком повномасштабного вторгнення та великою часткою внутрішньої міграції українців, відділ маркетингу мережі супермаркетів взяв фокус на посилення присутності бренду в digital.
Після аудиту онлайн-каналів комунікацій компанії команда Netpeak Ukraine стала партнером для мережі АТБ у побудові системного direct-маркетингу для збільшення кількості продажів з каналу email.
У сучасних підходах до digital-маркетингу візуальна складова кожної точки комунікації з клієнтом повинна не лише презентувати бренд, а й спонукати користувача до певної дії. Тому, провівши аудит каналу e-mail, ми сформували першу гіпотезу: “Оновлений дизайн із шрифтовими акцентами та інтерактивними елементами зможе збільшити кількість цільових взаємодій користувача”. В першу чергу оновили застарілий дизайн тригерних листів “Покинута корзина”, оскільки в e-commerce – це перший важіль збільшення прибутковості e-mail-маркетингу без колосальних інвестицій.
У нас вийшов лаконічний дизайн, який показував високий відсоток повернень до завершення покупки.
Щоденні новини з фронту та міжнародної арени, трагедії та обстріли, перенасичення інфополя кількістю емоційних новин – це все сучасні реалії кожного українця. Проаналізувавши медійний простір, в якому живуть клієнти нашого партнера АТБ, команда Netpeak Ukraine розуміла, що навіть суперкласні пропозиції можуть губитися у цьому потоці інформації. Тому ми вирішили використати в нашій стратегії роботу з push-повідомленнями (короткі повідомлення, які вебресурс розсилає своїм передплатникам на комп’ютери і мобільні пристрої).
Цей інструмент персоналізованої комунікації з користувачем допоміг нам ефективно проінформувати про існуючі та нові акції бренду, вигідні пропозиції.
Таким чином за допомогою низькобюджетного каналу комунікації, ми змогли залучити на сайт якісний цільовий трафік.
Оскільки наша команда завжди керується data oriented підходом в реалізації партнерських проектів, то ми детально пропрацювали існуючу базу клієнтів мережі АТБ. Сегментували базу та розробили новий дизайн листів і сценарії максимально персоналізованих e-mail промо для кожного сегменту.
При аналізі аудиторії ми виявили, що досить велика частка бази клієнтів АТБ – це жінки, тому вирішили проекспериментувати із додаванням освітнього контенту в план: створили концепт та запустили кулінарну рубрику з рецептами та підбіркою продуктів, які можна купити в мережі.
Гейміфікація в e-mail вже не один рік є серед лідируючих трендів direct-маркетингу, тому ми окремо розробили гілку листів з яскравими тематичними головоломками з прив’язкою до актуальних інфоприводів у суспільстві. Такий підхід урізноманітнення контенту позитивно вплинув на загальну результативність всіх наших кампаній.
За 5 місяців побудови системного direct-маркетингу в e-mail для нашого партнера АТБ, команді Netpeak Ukraine вдалося вийти на показник в 100% ROMI та збільшити загальний дохід від e-mail на 65,65%.
В 2024 році прогнозуємо ріст фокусу великих та малих бізнесів на якісній роботі зі своєю базою клієнтів та системному direct маркетингу. Адже гіперперсоналізований контент та унікальні пропозиції, інтерактивність, mobile love дизайн у листах, гейміфікація – все це може допомогти перетворити користувача із вашої бази на лояльного клієнта!