
Формувати екосистеми: як WR Group допомагає бізнесам зростати


White Lines, Темп, Proskuriv Plaza, нова черга Глобал UA у Житомирі, Росвигів , Епіцентр відкрив новий ТРЦ в Обухові, в Одесі розпочав роботу ТРЦ Маяк А1, а в Ізмаїлі – Pokrovsky, що таке «Години тиші» в ТРЦ та інші новини ТРЦ за серпень-вересень.
Наприкінці вересня Епіцентр відкрив перший торговий об’єкт в Обухові Київської області на вул. Київській, 27. Загальна площа триповерхового ТРЦ – понад 26 000 кв. м.
Тут представлені всі інноваційні торгові концепти формату shop-in-shop, які розвиває мережа: просторий продуктовий Food Market площею 1800 кв. м із власним фуд-кортом, Центр Техніки ЦЕ ТЕ, AutoMall, Аптека 100+, флора-центр Букет, Галереї ДЕКО, Центр Меблів, Кераміка Центр, Садовий Центр, товари для відпочинку All4Rest, Студія світла, дитячий магазин ЕПіК, спортивний супермаркет Intersport, зоомагазин Lapki та вже звичні для мережі відділи з широким асортиментом товарів для будівництва, ремонту та оздоблення осель.
Загальний асортимент товарів у ТРЦ налічуватиме майже 90 000 SKU. Для зручності автомобілістів у ТРЦ працюватиме парковка на 220 машиномісць з локаціями для підзарядки електрокарів від мережі Е1. Пізніше в ТРЦ планується відкриття третього в мережі сімейного центру розваг Epiland.
Нагадаємо, новий ТРЦ став 72-м діючим торговим об’єктом мережі Епіцентр в Україні та 16-м у Київській області.
Введення в експлуатацію торгівельного центру Росвигів на Закарпатті заплановано вже в листопаді, а офіційне відкриття для відвідувачів – у грудні цього року. Станом на вересень будівельна готовність об’єкта складає близько 85%. Загальна площа становитиме 8500 кв. м, а торгова – понад 5800 кв. м. Вже зараз попередні договори оренди укладено на 80% площ, а до моменту відкриття його наповненість планують довести до 90%.
За попередніми прогнозами відвідуваність сягатиме 10 000 – 12 000 осіб щодня.
Наприкінці серпня в Одесі відкрився новий ТРЦ Маяк А1 за адресою: проспект Полковника Гуляєва, 107/1. Загальна площа ТРЦ складає 13 000 кв. м, а торгова – 10 000 кв. м. На момент відкриття заповнюваність об’єкту орендарями складала близько 80%. Зокрема, тут вже відкрилися бренди Varus, Comfy, KFC, Чудо острів, Bosch&Siemens, Люксоптика, E-zoo, Столична ювелірна фабрика, Pinky, Duna, Biotus, Табакерка, InTime, ТехноЇжак, Sisters Aroma, Табакевич, Vapers, Top case, Andi, Кавʼярня тa інші.
Прогнозують, що після запуску в роботу всіх орендарів відвідуваність об’єкта буде становити близько 9000 на день.
ТРЦ Hollywood Mall став першим ТРЦ в Україні, який успішно інтегрував у свою екосистему чат-бот зі штучним інтелектом. Це рішення стало справжнім кроком до створення нового рівня взаємодії з клієнтами та оптимізації бізнес-процесів. Це не просто автоматизований помічник, а інтелектуальний співрозмовник, здатний розуміти природну мову, аналізувати запити та надавати персоналізовану інформацію в режимі реального часу.
Наразі запущена бета версія чат-боту, яка постійно навчається і оптимізується. У найближчому майбутньому для більш зручно взамодії з чат-ботом планується інтеграція аудіоінтерфейсу. Кінцева ціль цього проекту – еволюційне перетворення чат-боту на платформу взаємодії між клієнтом, ритейлером та девелопером.
В столичному ТРЦ Retroville відкрилась нова локація на фуд-корті – мережа здорового фаст-фуду Greek House. Відвідувачі оцінили прозорий формат кухні, де страви готуються прямо на очах у гостей, та унікальний смак — від авторського маринаду м’яса до свіжоспечених піти. За перші дні роботи кількість продажів перевищила всі очікування як у вихідні, так і в будні.
Також ТРЦ Retroville завершує будівництво парковки біля комплексу, яка збільшиться на 290 нових паркомісць. Окрім розширення парковки ТРЦ Retroville ведуться роботи по прокладанню автодороги, яка поєднає два мікрорайони «Варшавський» та «Варшавський плюс», висадку зеленої зони, та облаштування тротуарів.
Будівельні роботи планують завершити до кінця вересня 2025 року. А вже в жовтні ТРЦ планує реалізувати новий формат паркінгу та прилеглої території, що стане черговим кроком до розвитку та покращення інфраструктури мікрорайону.
У столичному ТРЦ РайON оптимізують площу супермаркету Сільпо, який оформлять у концепті «Суперграфіка». Цей напрям в дизайні виник у 1960-х роках як реакція на функціоналізм модернізму, прагнучи додати емоційності та ідентичності архітектурним об’єктам. Також нагадаємо, наразі в ТРЦ нульова вакантність.
В серпні столичному ТРЦ Blockbuster Mall відкрився магазин польської мережі Half Price, площею понад 2269 кв. м. Як і в інших просторах мережі, в новому представлені тисячі товарів світових брендів за привабливими цінами: від модного одягу й аксесуарів до товарів для дому та улюбленців.
Переглянути цей допис в Instagram
Також запрацював магазин взуття та аксесуарів світових брендів ССС.
Переглянути цей допис в Instagram
На початку серпня в Ужгороді відкрився новий ТЦ GrushevSky площею 4000 кв. м. Обєкт розташований за адресою: Грушевського 68Б. Це місце і для шопінгу, і для сімейного дозвілля та відпочинку на фудкорті. Для відвідувачів двері відкрили Sinsay, Famo, Andi та інші. Якірний орендар – продуктовий супермаркет Амбар. Новий ТРЦ збудовано за проєктом архітектурного бюро Mytrichko Syma. Загальні інвестиції в об’єкт склали 5 млн, повідомляє УРТЦ.
На Одещині в історичному центрі міста Ізмаїл біля центрального ринку до кінця поточного року відкрився професійний двоповерховий ТЦ Pokrovsky з підземним паркінгом на 78 машиномісць загальною площею 5300 кв. м.
Розробником концепції та ексклюзивним брокером нового ТЦ виступає компанія UTG. Тут працює продуктовий супермаркет Таврія В, магазин тютюнових виробів Табакерка, ювелірна мережа Укрзолото, аптека Доброго дня, магазин побутової хімії та косметики Prostor, а також Sinsay, Duna, Anabel Arto та інші.
В Івано-Франківську офіційно відкрився новий ТЦ А5 на території житлового комплексу за адресою вул. Бельведерська 32 б. його площа – 3500 кв. м. Епіцентр Express став якірним орендарем, розмістився на першому поверсі ТЦ та зайняв площу 835 кв. м, а його товарна пропозиція налічує до 15 000 артикулів.
Цікаво, що у ТЦ А5 Епіцентр реалізував великий продуктовий відділ, який зможе забезпечити всі потреби гостей комплексу у придбанні якісних продуктів харчування. В тому числі компанія пропонує для своїх покупців ексклюзивні товари власного виробництва (кулінарію, м’ясо-ковбасні вироби, рибну продукцію та випічку).
Також тут працює Prostor, MTA, хімчистка Perfetto, аптека АНЦ, фітнес-клуб Apollon, магазин сухофруктів, нова сучасна кав’ярня, обмін валют та деякі інші орендарі.
Заступниця голови КМДА з соціальної/ветеранської/гендерної політики, захисту прав дітей, туризму, відповідальна з питань безбар’єрності Марина Хонда запропонувала ввести «Години тиші» в великих ТРЦ та закликала бізнес долучитится.
«У великих торговельних просторах, де постійно звучать оголошення, грає музика та миготить світло, — є люди, для яких така атмосфера стає справжнім випробуванням. Це люди з розладом аутистичного спектра, з підвищеною чутливістю до звуків і світла, з РДУГ, ветерани та цивільні з ПТСР, люди старшого віку й навіть батьки з малюками. Щоб зробити середовище зручнішим для всіх, одним із рішень може стати впровадження «години тиші», – йдеться в повідомленні сторінці в Facebook. За її словами, у багатьох країнах світу, зокрема у Великій Британії, США та Канаді, впроваджено «Годину тиші» у супермаркетах і торгових мережах.
У серпні група BGV Group Management Геннадія Буткевича уклала угоду про придбання ТОВ «Житомирські інвестиції», у власності якого знаходилася будівля ЦУМ в Житомирі, пише Forbes. Ця будівля була зведена в 1961 року, ма єчотири поверхи, а загальна плорща – 4572 кв. м. BGV Group Management планує провести відновлювальні роботи, зокрема, відремонтувати покрівлю, замінити внутрішні інженерні мережі, виконати утеплення будівлі, відновити внутрішнє оздоблення та врахувати інклюзивні складові. Проте фасад змінювати не будуть, бо це архітектурна візитівка Житомира.