Kasta продовжує розширюватись: на маркетплейсі з’явилися товари для дітей від Pampik Kasta виходить за рамки модного маркетплейсу і кооперується з ключовими гравцями ринку, щоб пропонувати нові категорії... E-commerceНовини партнерів 9 Травень 2025 108
Інтерв’ю топ-менеджерок Metro Україна: як ритейлер змінює підхід до закупівель Зараз частка продажів ВТМ в Metro Україна складає понад 20%. А мета до 2030 року – досягти мінімум 30%. Як компанія розвиває... ДосвідНовини партнерів 9 Травень 2025 202
Паковання як інструмент комунікації бренду. Кейс Half&Half від Suziria В ході 18-го Українського маркетинг-форуму, який пройшов 29-30 квітня в столиці, виступили Максим Лесняк, засновник... ДосвідНовини партнерів 9 Травень 2025 137