Наш дім – не стіни. Нова кампанія Comfy про кожного з нас

Наш дім – не стіни. Нова кампанія Comfy про кожного з нас

22.06.2022 12:39
  744
Костянтин Симоненко

Рітейлер Comfy за підтримки креативної агенції banda запустив іміджеву рекламну кампанію. Нова кампанія присвячена відчуттю дому, яке для кожного стало ще ширшим після загострення війни з росією, яка триває з 2014 року.

Цей матеріал доступний російською мовою

Як повідомили RAU в прес-службі рітейлера, головною ідеєю кампанії став меседж: “Наш дім — це вся Україна”. Дотримуючись цієї ідеї, команда Comfy налаштована на спільну перемогу та продовжує підбадьорювати українців та підтримувати ЗСУ.

«Цієї зими ми всі навчилися ще швидше відрізняти головне від другорядного, друзів від ворогів, а ще по-новому подивилися на власний дім. Дім, який став значно ширшим за квартиру, район чи навіть рідне місто», — каже Марія Назаренко, директор з маркетингу та e-commerce Comfy.

Тому в новій кампанії Comfy від banda лунає пісня зі словами:

З війною я зрозумів —

мій дім не стеля і стіни,

З війною я зрозумів:

Мій дім — це Україна!

Виконує цю пісню популярний український репер OTOY, який наразі служить в Патронатній службі Полку “Азов”. Підспівує виконавцю хор співробітників Comfy.

Ролик крутитиметься на ТБ, в YouTube та соціальних мережах. Також кампанія буде присутня в діджиталі, на радіо і на зовнішніх носіях у великих містах України і стане логічним продовженням стратегічної комунікаційної платформи “#НАМБЕРВАН по домашнім гаджетам”.

Команда Comfy з 2014 року підтримує військових та волонтерів у боротьбі за перемогу. А цього року компанія перерахувала 60 млн грн на спецрахунок НБУ та передала техніки на потреби армії та гуманітарні цілі на понад 20 млн грн. І на цьому Comfy не спиняється. Так, 3% від суми кожної покупки в застосунку Comfy йдуть на підтримку ЗСУ. Також в компанії створили власний проект #ComfyДопомогає help.comfy.ua, де можна долучитися до допомоги військовим.

«Наша стратегія досить проста: робити все, що можемо, заради перемоги, заради України, заради нашого дому. Адже наш дім – не стеля і стіни, а звичні домашні гаджети, які сьогодні допомогають наближати перемогу: зі смартфонів ми керуємо дронами для розвідки на лінії фронту, на планшетах коригуємо вогонь, на ноутбуках працюємо в штабах, а побутова техніка допомогає створити затишок тим, хто був змушений переїхати в інший регіон або відновлює зруйноване житло», – додала Марія Назаренко.

Читайте також –

Комунікації рітейлу під час війни. Принципи та кейси Comfy


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Юлія Дзюба, ритейл-ательє Dzyuba: Як розвиватиметься продуктовий ритейл відповідно до дослідження McKinsey & Company

Юлія Дзюба, ритейл-ательє Dzyuba: Як розвиватиметься продуктовий ритейл відповідно до дослідження McKinsey & Company

Засновниця ритейл-ательє Dzyuba Юлія Дзюба у своїй новій експертній колонці зробила проаналізувала дев’ять ключових...
time icon  
  351
Усі новини ринку