Мережа MOYO першою на ринку електроніки та побутової техніки впроваджує Checkbox-online
Швидко та без зайвих зусиль — рітейлер MOYO, першим у галузі, перейшов на електронні фіскальні чеки для доставки інтернет-замовлень по всій Україні. Це результат колаборації мережі з компанією Checkbox.
Оформивши замовлення та доставку на сайті moyo.ua, покупець може більше не перейматися про зберігання паперових чеків, які так легко загубити. Щоб зробити онлайн-шопінг ще комфортнішим, MOYO, першим з усіх рітейлерів техніки та електроніки, запровадив електронну фіскалізацію онлайн-замовлень. Для цього, у систему обліку мережі інтегрували спеціальний програмний РРО від компанії Checkbox.
На ділі, все доволі просто: після підтвердження отримання та сплати товару, спеціально розроблена система автоматично формує фіскальний чек. А його електронна версія миттєво надсилається клієнтові sms-повідомленням або на e-mail. Поціновувачам олдскулу теж не варто перейматись: за проханням, звичний фіскальний чек завжди можна швидко роздрукувати.
Сотні робочих годин, безліч спільних зусиль команди розробників, численні етапи тестування і як результат — унікальний проект, що працює у всіх містах України.
Тож тепер аби звернутися в MOYO щодо придбаного товару, покупцеві знадобиться лише електронний чек у смартфоні, який завжди під рукою.
“Такі трансформації — це справді необхідний інструмент для бізнесу в сучасних умовах. Наша мережа завжди працювала офіційно та відкрито, слідуючи запиту клієнта отримувати якісний сервіс та впроваджуючи інновації. Ми впевнені, що електронна фіскалізація для інтернет-замовлень лише сприятиме утвердженню MOYO як надійного рітейлера, вартого довіри споживача”, — зазначив СЕО мережі MOYO Валентин Івакін.
Усі онлайн-замовлення в MOYO, звичайно, фіскалізувалися і раніше, щоправда цей процес був значно складніший, триваліший та вимагав купу паперової тяганини.
“Ми поставили собі за мету довести клієнтам, що прогресивних змін боятися не варто, а електронний чек – це абсолютно безпечно. У результаті складного проекту, наш покупець отримав сучасний простий сервіс, позбавлений додаткових клопотів. А у нас, власне, з’явилось нове бачення та нетипові підходи до багатьох робочих процесів”, — коментує CFO мережі MOYO Дар’я Лопушняк.
Відтепер, усі зайві папірці та навіть маршрутні листи залишаться у минулому. Ба більше, рітейлер MOYO, одним з перших, відходить і від традиційних банківських терміналів для оплати.
З переходом на програмний РРО, всі кур’єри власної служби доставки MOYO мають при собі новітні POS-термінали з додатком Ukey. Він розроблений окремою командою спеціалістів, в технічному партнерстві з Checkbox.
Checkbox — проект, реалізований Дмитром Дубілетом та Андрієм Суховим з командою розробників. Це програмна каса, яка дозволяє замінити класичні касові апарати, значно спрощує та комплексно вирішує питання фіскалізації для будь-якої сегменту бізнесу
Довідка. MOYO – перший національний омніканальний рітейлер техніки і електроніки в Україні, який приймає та обробляє онлайн-замовлення в цілодобовому форматі. Перший магазин мережі відкрився в 2009 році. На даний момент мережа налічує 38 модернізованих магазинів в 29 містах України. Компанія дотримується закону України та підтримує всі превентивні дії щодо захисту населення від поширення вірусу COVID-19. Інтернет-магазин працює в посиленому режимі.
Читайте також –
Новини магазинів техніки: Цитрус, Алло, Eldorado, MOYO, Haier та інші