
Ролики тижня: Нова пошта, Maybelline, Безбар’єрні автошколи, CHER’17, а також «Донатна Валіза» від Bolt, Visa, УЗ та фонду «Повернись живим»


Один з провідних меблевих рітейлерів України розвивається і стає сильнішим за будь-яких умов, хоч війна внесла свої корективи у розвиток мережі. Для того, щоб рухатися вперед, Дубок був змушений зробити крок назад: поступово закривали старі салони у Львові та переїхати у нові приміщення.
Як повідомили RAU у мережі, за останні чотири місяці компанія відкрила три салони у Львові за новими адресами:
Варто зазначити, що для зручності клієнтів салони Дубок змінили свої адреси, проте залишилися у тих самих житлових районах, в яких працювали раніше.
Крім адреси змінилося й оформлення салонів. Рітейлер повністю оновив стиль, айдентику та оформлення виставки згідно нової концепції ребрендингу компанії. Клієнти впізнають брендові жолуді на вікнах, а також звернуть увагу на нові вивіски та вказівники.
Окрім представлених у салонах меблів, покупці можуть обрати інші моделі з асортименту інтернет-гіпермаркета dybok.ua й оформити замовлення в магазин або на конкретну адресу
“Концепція “жити просто” та “менше зайвого” – це про відсутність непотрібного. Наші меблі не володіють надможливостями. Вони є базою для задоволення основних потреб: ліжко – щоб спати, кухня – щоб готувати, шафа – для зберігання одягу. Ми за те, щоб вдома було просто добре”, – підкреслюють в компанії причину, цілі та суть ребрендингу та переходу до нових форматів магазинів.