
Ролики тижня: Maudau, lifecell, Водний світ, Ukrsibbank, W8LESS & Veteranka


Компанія Comfy продовжує масштабувати бізнес. Цього тижня мережа магазинів Comfy поповнилася ще двома магазинами — у столичному ТРЦ Blockbuster Mall та ТРЦ Майдан у Чернівцях. Мережа збільшилася до 102 магазинів.
Нові відкриття продовжують стратегію Comfy на географічну експансію, яка була одним з бізнес-пріоритетів компанії у 2023 році. Відповідно за рік офлайн-мережа Comfy збільшилася з 78 до 102 магазинів. Це відбулося за рахунок відкриття 21 нового магазина та відновлення роботи 3 магазинів у Покровську, Харкові та Одесі.
Відкриття нового столичного магазину відбулося в рамках перезапуску ТРЦ Blockbuster Mall. Перезапуск одного з найбільших ТРЦ Києва передбачає розширення його функціоналу. Відкриття вже другого магазину Comfy у Чернівцях, у ТРЦ Майдан також відповідає стратегії регіональної експансії мережі.
В обох нових магазинах Comfy традиційно розміщені бренд-зони таких топових брендів, як Apple, Samsung, Sony, LG, Hisense, BOSCH, Gorenje, DeLonghi та Tefal, а також демо-зони різних категорій домашніх гаджетів та аксесуарів.
Також тут традиційно для всіх магазинів Comfy реалізована сучасна концепція зони видачі онлайн-замовлень. Робота побудована за принципом «fast track». Це означає, що завдяки організації бізнес-процесів покупець отримує замовлення в Comfy в середньому за дві хвилини.
Нагадаємо, цьогоріч Comfy стала переможцем у номінації «Рітейлер року в сегменті побутової техніки, електроніки та гаджетів» премії RAU Awards 2023. А CEO компанії Ігор Хижняк став «Персоною року в рітейлі».