Актуальні маркетингові стратегії у 2024 році – кейси від Ланет CLICK

Актуальні маркетингові стратегії у 2024 році – кейси від Ланет CLICK

02.09.2024 09:00
  1459
Костянтин Симоненко

В ході RAU Webinar «Ефективні ідеї в маркетингу: діджитал просування 2024», проведеного спільно з партнером digital-агентством Ланет CLICK, його co-founder та CMO Микола Андрущенко поділився власним досвідом надійного партнерства з ритейлом та описав основні тренди в онлайн просуванні. RAU пропонує ознайомитися з основними тезами його виступу.

Професійний досвід

Власне як агенція digital-маркетингу Ланет CLICK працює на ринку близько шести років, хоча загальний досвід роботи в сфері digital перевищує десять років. За цей час вдалося вивчити різні сфери українського бізнесу, в тому числі й ритейл, з яким особливо тісна співпраця йде останніми роками. Були опрацьовані різні маркетингові інструменти як от: створення контенту для SMM-просування, копірайтинг та team building при SEO-просуванні. Близько 80% клієнтів працюють з агенцією на постійній основі (тобто більше року), що свідчить про високий рівень експертизи й задоволення клієнтських запитів.

Компанія є партнером Google та Meta та відслідковує всі останні тренди на ринку, в тому числі беручи участь у багатьох профільних асоціаціях та конференціях. Реалізовані кейси дозволили отримати високі позиції в iab Ukraine та в IT Рейтингу України.

Потреби роздрібної торгівлі

У сфері ритейлу фахівцям агенції довелося стикнутися з дуже різними завданнями. Так, ритейлери хоч і зосереджені на роботі фізичних торгових точок, але вони активно шукають можливості ефективно застосовувати онлайн-інструментарій для розширення своєї аудиторії. Інколи як самостійний канал продажів (інтернет-магазин), а інколи – для посилення відвідуваності звичайних магазинів. Відповідно різняться й методи реалізації.

Кейс розширення аудиторії

В рамках значно більшого проєкту з мережею продуктових магазинів постало завдання поширення через медіа інформації про День народження мережі для залучення якомога більшої кількості потенційних покупців. Одночасно треба було забезпечити охоплення по географії навколо точок розташування магазинів. Для вирішення цієї задачі вибрали просування в соціальних мережах з суттєвим ухилом в інфлюєнс-маркетинг. Спеціально під цю кампанію розробили креативи в стилістиці святкування Дня народження за допомогою дизайн-команди агенції. Також розробили стратегію комунікації з інфлюєнсерами та на сторінці бренду. Всі активності стимулювали споживачів відвідати магазини ритейлера, що знаходяться неподалік від їхньої домівки (для чого використовувалося таргетування по геолокації). Враховуючи велику кількість торговельних точок це була досить масштабна задача.   

Додатково залучалися інфлюєнсери, що спілкувалися зі своїми аудиторіями та виступали як User-generated content (UGC) кріейтори на сторінці бренду. Навколо цього розгортався інтерактив – розіграш із цінними призами, які можна було отримати після відвідування магазину. Приблизно через тиждень такої активності вдалося збільшити на 40% аудиторію цієї сторінки та охопити більше 800 000 споживачів у необхідних локаціях. Це гарний приклад того, що з правильно вибраним підходом можна досягати швидких результатів.

Кейс пошукової оптимізації

Інший приклад – результат довготривалої стратегії, направленої на зміцнення позицій бренду ресторану за пошуковим запитом. Оскільки при не дуже вдалому неймінгу було використано загально вживане слово, яке далеко не завжди асоціювалося із цим закладом. Відповідно ресторан конкурував з інформаційними ресурсами та іншими брендами з такою ж назвою, і його брендовий трафік був практично відсутній. До того ж замовник мав односторінковий сайт і першочерговим завданням стало виведення в топ як брендового так і пов’язаних із ним запитів. Щоб ті хто чув, бачив та знає про цей заклад одразу могли потрапити на його сторінку.

Це завдання вдалося виконати протягом кількох місяців – в топ-10 із заявленої семантики вийшла більша частина пошукових запитів. Відповідно майже вдесятеро збільшився органічний трафік. Такого ефекту досягали великою кількістю інструментів SEO оптимізації. Зокрема, багато було технічної роботи по розмітці та виправленню технічних помилок на сайті. Додатково був суттєво перероблений весь наявний контент та проведена зовнішня оптимізація. Так, шляхом комплексного підходу вдалося досягти бажаного результату.

Рекламний кейс

Цікавим є приклад покращення роботи інтернет-магазину зоотоварів, який ритейлер використовує як окремий канал продажу. Оскільки головна ціль – збільшення продажів, то й основним інструментом став Google Ads, а також все, що супроводжує розвиток проєкту в пошуку клієнта. Наприклад, таргетована реклама у Facebook та Instagram. В Google Ads переважно робота велася над товарною рекламою в поєднанні з оптимізацією рекламних кампаній. В результаті при незмінному бюджеті вдалося збільшити кількість транзакцій. Що переконало клієнта наростити бюджети для масштабування реклами. Проте орієнтація на преміальний сегмент дещо обмежувала аудиторію. Тому клієнт потребував окрім прямих конверсійних форматів додатково пошуку підходів до розширення аудиторії. Аби досягти цього довелося розробляти спеціальну медійну кампанію, що дозволило більш ніж удвічі розширити цільову аудиторію. До якої потім «достукувалися» за допомогою транзакційних форматів.

Важливі нюанси аналітики

Окремим кейсом є оптимізація таргетованої реклами, де вирішальний вплив мало використання аналітичних даних. При роботі з внутрішніми даними Facebook потрібно обов’язково порівнювати їх з фактичними показниками Google Analitics та власною CRM-системою. Оскільки в кейсі інтернет-магазину зоотоварів фахівці стикнулися з не зовсім правильно налаштованими параметрами відстежування даних у Facebook. В результаті рекламні кампанії оптимізувалися під хибні події, незавершені покупки й загальна результативність була гіршою. Тому спочатку довелося зробити правильні налаштуваннях аби після отримання релевантних даних ритейлер зміг навчатися на кінцевому результаті. Подальша робота з аудиторіями креативами та форматами дозволяла збільшувати дохідність послуги та зменшувати ціну за кожен лінк.

Сучасні тренди

Серед основних трендів digital-маркетингу в 2024 році варто відзначити п’ять основних. Окрім різноманітних інструментів використання штучного інтелекту все більше значення набуває персоналізація та унікальність, грубо кажучи «людське обличчя» та щирість, яку відчуває клієнт. Не можна не відмітити більш активне використання відеоформатів, в тому числі в прямій рекламі. Так само важлива адаптація під різноманітні пристрої та формати й місця розміщення реклами. Більше не можна зробити один банер і запустити його скрізь – ефекту не буде. Потрібна оптимізація під кожен рекламний майданчик. Найбільша ж цінність знаходиться в царині утримання користувача, ущільненні контакту з аудиторією, бо більш важливо втримати тих, кого вдалося знайти завдяки вище переліченим технікам.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку