Мережа М’ясомаркет увійшла до п’ятірки лідерів серед food-рітейлерів України – дані GT Partners Ukraine

Мережа М’ясомаркет увійшла до п’ятірки лідерів серед food-рітейлерів України – дані GT Partners Ukraine

14.07.2023 11:25
  1021
Костянтин Симоненко

Мережа магазинів кулінарних ідей М’ясомаркет, яку розвиває компанія МХП спільно з партнерами, входить у пʼятірку лідерів ринку торгівлі продовольчими товарами України за трьома показниками. Це кількість магазинів, географічне покриття та присутність у регіонах країни.

Як повідомили RAU у прес-службі МХП, такі результати містяться у звіті “Ринок рітейлу України: ТОП-180 торгових операторів FMCG за кількістю магазинів за перший квартал 2023 року”, який опублікувала дослідницька компанія GT Partners Ukraine.

У звіті йдеться про 180 найбільших продовольчих торгових мереж України, які експерти систематизували за кількісними показниками. М’ясомаркети у цьому переліку посіли четверте місце зі 180-ти – за кількістю магазинів. “Ще одним активним оператором на українському ринку роздрібної торгівлі FMCG товарами у першому кварталі 2023 року стала франчайзингова мережа М’ясомаркет (Київ). Цей відносно молодий оператор у січні-березні 2023 року відкрив вісім торгових точок, та наростив загальну кількість магазинів до 228 об’єктів”, – йдеться у дослідженні. Станом на червень 2023 року мережа налічує майже 240 торгових точок.

Другий показник, за яким М’ясомаркети серед лідерів – це національне покриття. У дослідженні GT Partners розділяють ринок сучасного продовольчого рітейлу України на чотири типи згідно з географією: національні, регіональні, локальні та міжнародні оператори. Національних операторів загалом по Україні налічується 10. Мережа компанії МХП у цьому переліку посідає четверте місце за кількістю магазинів станом на березень 2023 року.

М’ясомаркети активно розвиваються і щодня пропонують українцям смачні та якісні продукти харчування. Це не лише різні види охолодженого мʼяса, а й різноманітні підготовлені до приготування, напівготові та готові до споживання продукти, зокрема кулінарію та піцу.

За регіональним покриттям згідно зі звітом М’ясомаркет посідає 3-4 місця. У першому кварталі 2023 року мережа була представлена у 19 областях України, станом на червень – уже в 20. Особливість магазинів цього бренду в тому, що вони є як у великих містах, так і в маленьких населених пунктах, як-от смт Вороніж у Сумській області чи село Нересниця Закарпатської області. Незалежно від розташування, у М’ясомаркетах завжди дбають про якість продукції, асортимент та високий рівень сервісу.

Довідка. МХП – міжнародна компанія у сфері агро та харчових технологій. Нині перебуває на етапі трансформації в кулінарну компанію. Одним із напрямів цієї трансформації є розвиток у сегментах HoReCa та рітейлу. Станом на червень 2023 року МХП розвиває понад 1500 торгових точок різного спрямування. Це мережа магазинів кулінарних ідей Мʼясомаркет, яка станом на червень 2023 року налічує майже 240 магазинів по Україні, а також мережа закладів Döner Маркет, магазини Їжа Свіжа, Наша Ряба, Українське курча.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку