lifecell запустив новий продукт – хмарну CRM для бізнесу

lifecell запустив новий продукт – хмарну CRM для бізнесу

Сьогодні
  156
Оксана Дудка

Мобільний оператор lifecell, що входить до групи компаній DVL, запустив новий продукт для малого та середнього бізнесу – lifecell CRM (Customer Relationship Management). Це хмарна система управління відносинами з клієнтами, що об’єднує IP-телефонію, FMC, інструменти автоматизації продажів та аналітику в одному інтерфейсі.

lifecell CRM виводить взаємодію з клієнтами на новий рівень та забезпечує централізоване управління комунікаціями: вхідні та вихідні дзвінки, записи розмов та історія контактів автоматично зберігаються у картці клієнта. Інтелектуальна маршрутизація дзвінків дає змогу рівномірно розподіляти навантаження між співробітниками, а гнучкі налаштування дозволяють адаптувати систему до потреб будь-якої компанії.

Основні переваги lifecell CRM:

  • Централізовані комунікації: приймання, здійснення та контроль дзвінків безпосередньо в CRM.
  • Історія взаємодій: збереження усіх дзвінків, записів розмов, нотаток і попередніх звернень до картки клієнта.
  • Інтелектуальна маршрутизація: автоматичний розподіл викликів між менеджерами за налаштованими правилами або на основі даних CRM.
  • Аналітика в реальному часі: контроль та детальні звіти щодо дзвінків, активності менеджерів і ефективності кампаній.
  • Гнучкість налаштувань: персоналізація під потреби кожного унікального бізнесу, можливість обрати лише необхідні компоненти.
  • Хмарна архітектура: забезпечує додаткову гнучкість в умовах гібридної або віддаленої роботи. Сервіс не вимагає встановлення фізичного обладнання та додаткових інвестицій в інфраструктуру.

Особливо зручно запускати lifecell CRM чинним бізнес-клієнтам lifecell. Всі послуги – від зв’язку до CRM – надаються в єдиній екосистемі, оплачуються одним рахунком та мають єдиний технічний супровід. Більше того, продукти lifecell можуть бути інтегровані між собою, сприяючи створенню зручного цифрового середовища.

lifecell запуcтив CRM-рішення, врахувавши основні виклики, з якими стикається бізнес без централізованої системи управління продажами: пропущені дзвінки й втрачені замовлення; відсутність історії контактів; неефективний розподіл навантаження; брак аналітики щодо рекламних каналів; складність масштабування. Вирішенням цих проблем є CRM-система – інструмент, який сприяє переходу від хаотичних процесів до більш керованої бізнес-системи.

Щоб дізнатися більше про lifecell CRM та подати заявку на підключення, перейдіть за посиланням.

Довідка. lifecell – український постачальник електронних комунікацій, який надає послуги мобільного зв’язку та передачі даних на основі швидкісного інтернету. lifecell пропонує вигідні тарифи та послуги для користувачів смарт-пристроїв. Компанія розвиває екосистему для реалізації проєктів зі створення «розумних» міст та надає широкий спектр рішень для B2B-сегменту: інструменти на основі Big Data, універсальні рішення для автоматизації маркетингових кампаній, сервіси із кібербезпеки, дистанційного моніторингу бізнесу та IP-телефонії. Станом на кінець 1 кварталу 2025 року lifecell обслуговує 9,5 млн абонентів.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку