Купуй українське та отримуй кешбек — Аврора та Абанк запустили спільний проект за підтримки Visa

Купуй українське та отримуй кешбек — Аврора та Абанк запустили спільний проект за підтримки Visa

02.04.2024 08:57
  687
rau

Мережа мультимаркетів Аврора, Абанк, Visa та цифрова платформа Deep Loyalty об’єдналися, аби заохочувати до купівлі товарів українського виробництва. У виграші від ініціативи усі:  підприємства збільшать оберт продукції, економіка країни збереже грошові ресурси, а покупцям повернеться кешбек.

Ідеї створення програми з кешбеком передувало оголошення про державну програму «Зроблено в Україні», представлену Володимиром Зеленським. Поки президентська ініціатива перебуває на етапі розробки, Аврора та партнери першими вирішили діяти за визначеним вектором. Та заохотити долучатися до дій інші українські бізнеси.

Аврора завжди відповідально підтримує українську економіку, виробників і населення, а участь у новому проєкті підтверджує це позиціонування компанії. Вже зараз на полицях магазинів Аврора 52% товарів виробництва вітчизняних партнерів. 

«Ми — український бізнес і працюємо з українськими постачальниками. Наш новий партнерський проєкт — можливість запропонувати покупцям приємний бонус та заохочувати людей купувати українське», — каже Тарас Панасенко, СЕО Аврора. 

В рамках спільної ініціативи компанії та Абанк клієнти матимуть можливість, купуючи в мережі мультимаркетів товари, позначені спеціальним логотипом на ціннику, отримувати 5% кешбеку від їхньої вартості — за умови оплати карткою Visa від Абанк. 

Таким чином кожен українець може не лише підтримати вітчизняне виробництво, а й повернути частину витрачених коштів. 

Проєкт стартував 2 квітня, а відтак кожен українець вже має змогу долучитися до нього. 

«Це наша перша співпраця з мережею мультимаркетів Аврора, але ми неймовірно раді та пишаємося, що зможемо попрацювати саме в рамках вагомого для країни сьогодні проєкту «Зроблено в Україні». Адже зараз українське виробництво доводить, що наші товари можуть гідно конкурувати із закордонною продукцією», — поділився керівник напрямку “Кредитні картки” Абанк Євген Зайченко. 

Детальні умови ініціативи можна переглянути на сайті Абанк та на avrora.ua. 

Знайти найближчий магазин – учасник проєкту можна на сайті.

Довідка. Абанк представлений на ринку банківських послуг понад 25 років. Послугами банку користується понад 3,1 млн клієнтів. Банк пропонує широкий спектр сучасних фінансових послуг як фізичним, так і юридичним особам.  Основна мета банку — надання сучасного та технологічного сервісу в режимі online за допомогою зручного інтернет-банкінгу АВаnk24. Банк широко представлений у всіх регіонах України, наші відділення готові надати якісний сервіс кожному клієнту. За новинами «Абанку» слідкуйте на офіційних сторінках Telegram, Facebook, Instagram, Youtube, TikTok.

Аврора — міжнародна мережа мультимаркетів та найбільша в Україні мережа магазинів формату «one dollar store». Перший магазин відкрився у лютому 2011 року у Полтаві. На сьогодні мережа зростає із середнім темпом понад 50% у рік та налічує більше ніж 1300 торгових точок.  З 2023 року почала експансію за кордон, відкривши магазини в Румунії. У форматі «one dollar store» Аврора стала найбільш конкурентоспроможним та ефективним українським ритейлером завдяки тому, що постійно прагне максимальної ефективності у побудові бізнес-процесів.

Visa (NYSE: V) – світовий лідер індустрії електронних платежів. Visa обробляє транзакції між споживачами, бізнесом, фінансовими та урядовими установами у понад 200 країнах та територіях. Наша місія – об’єднати світ за допомогою інноваційної, зручної, надійної та безпечної платіжної мережі, щоб сприяти благополуччю споживачів та процвітанню бізнесу та економіки. Ми переконані, що розширення доступу для всіх в економіці допомагає зростанню добробуту людей у ​​всьому світі та стане основою для глобального руху грошей у майбутньому. Дізнайтеся більше на сайті Visa.com.ua.

Deep Loyalty – українська цифрова платформа, яка сприяє безпечній та дієвій інтеграції мобільних застосунків банків та маркетингових сервісів ритейлерів. Зокрема завдяки такій інтеграції торгові мережі видають цифрові чеки, випускають картки лояльності. 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Перша в історії креативна директорка компанії Swarovski Джованна Енгельберт працює над тим, щоб бренд став привабливим для...
time icon  
  149
Усі новини ринку