Компанія Novus покращуватиме якість досвіду клієнтів з допомогою рішень SAP
Метою проекту є зміна стратегії комунікації з покупцями роздрібної мережі. Команда Novus посилює концентрацію на важливих для покупців процесах: релевантні персоналізовані промо для кожного покупця. Для реалізації бізнес-завдань вибране рішення для автоматизації маркетингу — SAP Marketing Cloud.
Цей текст доступний також російською мовою
Як повідомила RAU прес-служба Novus, партнером з впровадження виступила компанія СT Cloud — партнер SAP. Реалізація здійснювалась у період пандемії — всі роботи проводились у віддаленому режимі. У компанії Novus існують системи для роботи з клієнтськими даними, аналітикою, чеками та комунікацією.
Раніше усі промо-кампанії запускались по сегментах, які формувались виходячи з ролі категорії споживача. Але такий підхід узагальнював клієнтську базу і не приносив бажаного відгуку, що перешкоджало створенню омніканального клієнтського досвіду. Впровадження централізованої системи управління комунікаціями — SAP Marketing Cloud допомогло реалізувати омніканальні комунікації з персоналізованими промо. Рішення з’єднує дані з усіх систем, аналізує промо і формує актуальну пропозицію для кожного клієнта.
«Завдяки впровадженню SAP Marketing Cloud у спеціалістів мережі з’явилась можливість реалізовувати персоналізовані маркетингові комунікації з кожним клієнтом у потрібний час. Такі активності допомагають збільшити кількість учасників з картами лояльності і підвищити ефективність промо-кампаній за рахунок нових комунікаційних механік. Налаштовано аналітичну звітність, яка допомагає відслідковувати результати кампаній, поведінку сегмента у різні періоди часу, порівнювати сегменти між собою та їхню поведінку у різних категоріях і магазинах. Завдяки спільній роботі з СT Cloud вдалось врахувати всі особливості роздрібного бізнесу і впровадити рішення і заплановані строки», — поділилась Анна Сидорова, керівник CRM-платформи Novus.
Компанія планує і надалі вдосконалювати існуючі алгоритми та налаштовувати нові сценарії з допомогою інтеграції з соціальними мережами, мобільним застосунком і інтернет-магазином. Це допоможе підняти на більш якісний рівень той клієнтський досвід, який отримують покупці.
«Ми раді бути частиною цього проекту. Наша мета – допомагати провідним компаніям впроваджувати принципово нові методи роботи і якісно покращувати досвід, який отримує споживач, з допомогою сучасних IT-рішень. А накопичений досвід у рітейлі та масштабований підхід – допомагає реалізовувати поставлені клієнтом бізнес-завдання та покращувати економічні показники бізнесу у швидкі строки», – сказав Олександр Фінашин, rеруючий директор СТ Сloud.
Довідка.Novus – одна з найуспішніших і перспективних мультиформатних мереж в Україні, яка розвиває торгові об’єкти різних форматів площею від 400 до 7000 кв. м, у тому числі – франчайзингові. Загальна площа торгових комплексів компанії становить понад 220 000 кв. м. Товарообіг мережі Novus в 2019 році склав 11,5 млрд грн. Компанія входить в литовську групу BT Invest.
Читайте також
Novus відкрив в Києві третій магазин Мі Маркет формату «біля дому» (фотоогляд)