Як американський бренд KFC просуває себе в українському TikTok

Як американський бренд KFC просуває себе в українському TikTok

01.03.2024 08:35
  940
rau

Створення аккаунту в TikTok та його просування для українських компаній звичайна річ. Мережа стрімко почала розвиватися в Україні та на зараз нараховує приблизно 12 млн користувачів. Українські бренди поступову заходили на цю платформу, тестували різні формати, шукали «той самий» зв’язок зі своєю аудиторією.

Найбільшу кількість переглядів та підписників мають ті акаунти, які почали розвиток одразу, коли платформа тільки ставала популярною. Експерти завіряли, що чим пізніше бренд з’являється на платформі, тим складніше йому просуватися.

KFC в Україні почав свій розвиток на цій платформі відносно пізно. Створили аккаунт в квітні 2023 року, в той час коли конкуренти вже мали мільйонні перегляди і велику аудиторію. За майже рік активного просування, KFC має понад 100 000 підписників та відео з мільйоном переглядів.

Бренд тестував різні формати відео:

  • Трендові відео чи звуки, які бренд адаптує.
  • Опитування. Перехожим чи гостям ресторану задавали питання про бренд, якщо відповідь вірна – людина отримує смачний подарунок.
  • Життєві ситуації, які зустрічаються часто в побуті молодих людей. Такі відео особливо «залітають» молодій аудиторії, так як вони бачать в головних героях себе.
  • Фанові відео. Максимально дивні ситуації, абсурдність яких викликає сміх.
  • Історії працівників на роботі. Аудиторії цікаво спостерігати/дізнаватися про цікаві історії, які трапляються протягом робочого дня в KFC.
  • Приготування головних страв на кухні.
  • Ну і звичайно котики.

Проаналізувавши формати, команда зупинилась на тих, які збирають багато переглядів та реакцій. Відео яке має мільйон переглядів – фанове, показує дії гостя, який намагається сплатити замовлення на касі.

KFC також вже встиг за цей рік попрацювати з відомими TikTok блогерами. Такі як Влад Шевченко, Богдан Буше та ін.

KFC планує ще більше працювати над просування свого аккаунту, бо бачить активну реакцію цільової аудиторії та гарний результат. За 2024 рік планують подвоїти всі показники та увійти в ТОП українських брендів в TikTok.

Переглянути аккаунт – https://www.tiktok.com/@kfc.ukraine?_t=8kGNtQI34zd&_r=1


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку