
Торгова марка «Кулиничі»: 180 SKU – 180 точок за лічені кліки у застосунку EDIN Market


Створення аккаунту в TikTok та його просування для українських компаній звичайна річ. Мережа стрімко почала розвиватися в Україні та на зараз нараховує приблизно 12 млн користувачів. Українські бренди поступову заходили на цю платформу, тестували різні формати, шукали «той самий» зв’язок зі своєю аудиторією.
Найбільшу кількість переглядів та підписників мають ті акаунти, які почали розвиток одразу, коли платформа тільки ставала популярною. Експерти завіряли, що чим пізніше бренд з’являється на платформі, тим складніше йому просуватися.
KFC в Україні почав свій розвиток на цій платформі відносно пізно. Створили аккаунт в квітні 2023 року, в той час коли конкуренти вже мали мільйонні перегляди і велику аудиторію. За майже рік активного просування, KFC має понад 100 000 підписників та відео з мільйоном переглядів.
Бренд тестував різні формати відео:
Проаналізувавши формати, команда зупинилась на тих, які збирають багато переглядів та реакцій. Відео яке має мільйон переглядів – фанове, показує дії гостя, який намагається сплатити замовлення на касі.
KFC також вже встиг за цей рік попрацювати з відомими TikTok блогерами. Такі як Влад Шевченко, Богдан Буше та ін.
KFC планує ще більше працювати над просування свого аккаунту, бо бачить активну реакцію цільової аудиторії та гарний результат. За 2024 рік планують подвоїти всі показники та увійти в ТОП українських брендів в TikTok.
Переглянути аккаунт – https://www.tiktok.com/@kfc.ukraine?_t=8kGNtQI34zd&_r=1