Денис Корецький, Алло: Працюємо над збільшенням частки онлайн торгівлі до 50% Керівник департаменту маркетплейс Алло Денис Корецький в інтерв’ю RAU поділився інформацією про розвиток онлайн... E-commerceНовини 16 Травень 2025 98
+166% до середнього чека у каналі email – кейс Tous Як ритейлеру, товари якого звикли купувати в офлайн-точках, заохочувати аудиторію взаємодіяти з брендом через... E-commerceІнновації 16 Травень 2025 76
Як з нульовим бюджетом на медіа отримати 18 млн контактів. Кейс КFC (+ презентація) В ході 18-го Українського маркетинг-форуму, який пройшов 29-30 квітня в столиці, виступили Вадим Гордєєв, СЕО the most mid creative... ДосвідМаркетинг 16 Травень 2025 200