Kasta.ua оголошує конкурс на вакантну посаду Комерційного директора

Kasta.ua оголошує конкурс на вакантну посаду Комерційного директора

15.06.2020 12:41
  433
rau

Цього року Kasta виповнюється 10 років. За цей час компанія пройшла шлях від одного клієнта до понад 6 мільйонів. Стало зрозуміло, що електронна комерція – це багатокомпонентна бізнес-модель з декількома важливими складовими (сайт, оплати, доставка, обслуговування) і чітким орієнтиром на клієнта.

Тому в Kasta не просто продають одяг, а будують найзручнішу платформу для покупки, продажу, доставки товарів. У компанії є амбітні плани розвитку і, якщо вам цікаво бути частиною команди, для якої будь-який новий виклик – це можливість: в Kasta очікують ваші резюме.

Очікування до кандидатів:

  1. Досвід роботи в найбільших рітейл-компаніях України;
  2. Досвід розвитку і управління командою sales (команда sales не менше 50 осіб);
  3. Наявність успішних кейсів зі створення і реалізації стратегії продажів;
  4. Глибока експертиза в операційному менеджменті, бізнес-плануванні;
  5. Досконалі навички ведення переговорів з лідерами українського/ акордонного рітейл-ринку;
  6. Глибоке розуміння фінансового планування, вміння працювати з фінансовою аналітикою та звітністю
  7. Розуміння специфіки роботи e-commerce бізнесу;

Які ключові завдання доведеться вирішувати:

1. Розвивати партнерську мережу:

  • Залучення топових українських і зарубіжних постачальників,
  • Розвиток поточної бази постачальників.

2. Розвивати команду кращих sales фахівців в Україні.

Резюме направляти на електрону пошту ka.pasichnyk@kasta.ua

Коротко про компанію:

Kasta.ua (до травня 2018 – modnaKasta.ua) заснована в 2010 році співзасновником і генеральним директором Андрієм Логвіним. Лідер продажів в українському сегменті інтернету в категорії «Одяг та взуття». Клієнтська база – близько 6 000 000, кількість співробітників – 1000+. Місія компанії: постійно дивувати клієнтів, за допомогою інновацій робити онлайн-шопінг зручніше, швидше і дешевше.

Читайте також –

Андрій Логвін, Kasta: Рівень усвідомлення важливості онлайн-каналу продажів буде визначати майбутнє рітейлерів на 3-5 років


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку