11 років на ринку – Kasta святкує день народження
Компанія Kasta, проводить масштабну літній розпродаж – 2021, приурочену до дня народження компанії. Цього року команда робить ставку на підвищений кешбек до 27%.
Місія компанії – постійно дивувати клієнтів і робити онлайн-шопінг дешевше, зручніше, швидше. Саме тому в честь дня народження компанії Kasta проводить сезонний розпродаж HappyKastaDay з 2015 року. Ідеєю для запуску проекту HappyKastaDay стало прагнення команди краще розкрити переваги онлайн-шопінгу для українського ринку. В цьому році розпродаж пройде c 9 по 15 серпня.
До заходу підготували перелік послуг, які не тільки дають можливість купити товари з великими знижками в сезон старту розпродажів, а й скористатися додатковими вигодами онлайн-шопінгу.
Ключовим подарунком від команди Kasta стане підвищений кешбек – до 27% при оплаті карткою Visa. Функціонал часткового повернення грошей у вигляді кешбека запрацював на сайті ще восени 2020 року. Постійні умови дуже прості – при оплаті будь-банківською картою кешбек 1%, і 3%, якщо покупець користується програмою лояльності Black. У період розпродажу, в честь дня народження, команда Kasta вирішила підвищити відсоток кешбека до рекордних 27%. Жоден інший сервіс не пропонує нічого подібного.
Для учасників програми Black Kasta завжди готує особливі умови та тарифи для покупки на kasta.ua. Є два варіанти підписки на Black – на вибір: з терміном дії на 31 день або на рік з автоматичним продовженням. В період святкового розпродажу, з 9 по 15 серпня буде діяти кешбек 50% при оплаті річної передплати картою Visa. Ось кілька ключових переваг цієї програми – безкоштовна доставка до відділень KastaPost, безкоштовна доставка кур’єром до дверей клієнта по території України, примірка до оплати та часткова оплата товарів в замовленні. У fashion-сегменті це дуже важливі умови, які дають клієнту можливість скористатися перевагами як онлайн, так і офлайн-шопінгу одночасно.
Команда врахувала побажання, які були вказані у wishlist клієнтів щодо асортименту, брендів і категорій товарів, а також тривалості акцій і часу випуску вигідних пропозицій. Хедлайнерами розпродажі стануть DeFacto, H&M, KOTON, Puma, Гарне, Colin’s, English Home, Viluta, Gepur, BGL і багато інших популярних брендів.
«Ми з самого початку вірили в розвиток e-commеrce ринку в Україні, навіть такої складної категорії, як fashion. При відносно низькій конкуренції серед гравців ринку, клієнтські очікування мотивували нас постійно покращувати сервіс, додавати нові продукти. Також за ці 11 років ми отримали колосальний досвід роботи з українськими, міжнародними постачальниками і виробниками. Думаю, Kasta вдалося стати мостом між продавцем і покупцем. Показники обсягів продажів підтверджують, що українці вже навчилися купувати онлайн, а це змушує нас працювати нон-стоп над удосконаленням платформи і поліпшенням існуючих послуг і продуктів», – коментує подію маркетинг-директор kasta.ua Наталя Назарчук.
Читайте також –
Андрій Логвін, Kasta: Як ефективно збільшити продажі в інтернеті