Які платіжні рішення допоможуть продавати більше та швидше

Які платіжні рішення допоможуть продавати більше та швидше

Сьогодні
  132
Валерія Байда

ПУМБ багато інвестує у розвиток платіжних рішень. Минулого року зросли на 25% в частині ритейлу. Під час свого виступу на RAU Expo 2025 Тетяна Матійко, директор департаменту транзакційного бізнесу ПУМБ, та Дмитро Хоптюк, керівник відділу діджитал-продакшену hutko, розповіли кейс, коли на різних етапах розвитку бізнесу, підприємець може обрати різні платіжні рішення, збільшити продажі та покращити клієнтський досвід.

Про платіжні рішення

Є підприємець, який мріє створити свій міжнародний бренд вишиванок. Купує матеріали, налагоджує виробництво та починає шити. Товар є, тепер треба визначитися, де його продавати. Як варіант – ВДНГ. Це гарна локація для старту з подібним продуктом. Підприємець бачить, що його вишиванки мають попит, проте наразі 70% операцій в Україні безготівкові. Виходить, що він втрачає потенційних клієнтів, які бажають розрахуватися карткою.

Треба діяти: підприємець оформляє ПУМБ-термінал за лічені хвилини – можливість приймати оплати без будь-якого додаткового обладнання, достатньо мати смартфон на Android. Ніякої абонентської плати, лише комісія 1,1% від успішних платежів.  Чеки електроні – приходять або на e-mail або у вигляді QR-коду. Також має прозорий облік – розгорнута аналітика в особистому кабінеті.

Оформивши ПУМБ термінал сьогодні, вже завтра зможе їм активно користуватися. Очевидно, що це рішення вплине на зростання кількості клієнтів та прибутків.

Наступний крок розвитку бізнесу – відкриття офлайн-магазину. Проте, якщо великий потік клієнтів, треба інше рішення для оплати – еквайринг для бізнесу від ПУМБ. Це смарт-рішення 3 в 1 – прийом оплат, фіскалізація та друк чеків.  Зарахування коштів щодня, відшкодування навіть у вихідні. Тобто доступ до зароблених грошей – миттєвий, майже в той же день. Низька комісія – 1,3% від кожної успішної транзакції.

А до послуги можна підключитися онлайн, не потрібно відвідувати відділення і підписувати паперовий договір. Доставка обладнання – до двох днів, в тому числі через Нова пошта.

Тож підприємець активно розвиває бізнес: розширює асортимент, вдосконалює виробництво, аналізує, які моделі краще продаються та, звісно, планує наступний крок – продажі через соціальні мережі. Для цього потрібно відправити клієнту реквізити IBAN. Проте для клієнта це дуже багато дій: вставити всі реквізити, перевірити їх правильність, оплатити, зробити скрін та відправити продавцю. Щоб спростити клієнтський досвід, ПУМБ разом з hutko запустили новий продукт – інтернет-еквайринг hutko.

Це швидка інтеграція – підключення прийому оплат без розробки, адаптивна платіжна сторінка, ПРРО, можливість продавати по всьому світу та вигідні умови – комісія 1,5% і нижче, залежно від обороту.

Тобто достатньо створити платіжний лінк та відправити його покупцю, який швидко оплатить.

Це зручно, проте підприємець продовжує бути в пошуку автоматизації. Тож знову звертається до ПУМБ та hutko, які пропонують разом з партнером Shopify зробити сайт по продажу вишиванок. Так він почав приймати платежі зі всього світу.

Тож ПУМБ має рішення для різних клієнтів.  


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку