
Після 10 років у ролі СЕО Нова пошта Олександр Бульба завершує співпрацю з компанією


ПУМБ багато інвестує у розвиток платіжних рішень. Минулого року зросли на 25% в частині ритейлу. Під час свого виступу на RAU Expo 2025 Тетяна Матійко, директор департаменту транзакційного бізнесу ПУМБ, та Дмитро Хоптюк, керівник відділу діджитал-продакшену hutko, розповіли кейс, коли на різних етапах розвитку бізнесу, підприємець може обрати різні платіжні рішення, збільшити продажі та покращити клієнтський досвід.
Є підприємець, який мріє створити свій міжнародний бренд вишиванок. Купує матеріали, налагоджує виробництво та починає шити. Товар є, тепер треба визначитися, де його продавати. Як варіант – ВДНГ. Це гарна локація для старту з подібним продуктом. Підприємець бачить, що його вишиванки мають попит, проте наразі 70% операцій в Україні безготівкові. Виходить, що він втрачає потенційних клієнтів, які бажають розрахуватися карткою.
Треба діяти: підприємець оформляє ПУМБ-термінал за лічені хвилини – можливість приймати оплати без будь-якого додаткового обладнання, достатньо мати смартфон на Android. Ніякої абонентської плати, лише комісія 1,1% від успішних платежів. Чеки електроні – приходять або на e-mail або у вигляді QR-коду. Також має прозорий облік – розгорнута аналітика в особистому кабінеті.
Оформивши ПУМБ термінал сьогодні, вже завтра зможе їм активно користуватися. Очевидно, що це рішення вплине на зростання кількості клієнтів та прибутків.
Наступний крок розвитку бізнесу – відкриття офлайн-магазину. Проте, якщо великий потік клієнтів, треба інше рішення для оплати – еквайринг для бізнесу від ПУМБ. Це смарт-рішення 3 в 1 – прийом оплат, фіскалізація та друк чеків. Зарахування коштів щодня, відшкодування навіть у вихідні. Тобто доступ до зароблених грошей – миттєвий, майже в той же день. Низька комісія – 1,3% від кожної успішної транзакції.
А до послуги можна підключитися онлайн, не потрібно відвідувати відділення і підписувати паперовий договір. Доставка обладнання – до двох днів, в тому числі через Нова пошта.
Тож підприємець активно розвиває бізнес: розширює асортимент, вдосконалює виробництво, аналізує, які моделі краще продаються та, звісно, планує наступний крок – продажі через соціальні мережі. Для цього потрібно відправити клієнту реквізити IBAN. Проте для клієнта це дуже багато дій: вставити всі реквізити, перевірити їх правильність, оплатити, зробити скрін та відправити продавцю. Щоб спростити клієнтський досвід, ПУМБ разом з hutko запустили новий продукт – інтернет-еквайринг hutko.
Це швидка інтеграція – підключення прийому оплат без розробки, адаптивна платіжна сторінка, ПРРО, можливість продавати по всьому світу та вигідні умови – комісія 1,5% і нижче, залежно від обороту.
Тобто достатньо створити платіжний лінк та відправити його покупцю, який швидко оплатить.
Це зручно, проте підприємець продовжує бути в пошуку автоматизації. Тож знову звертається до ПУМБ та hutko, які пропонують разом з партнером Shopify зробити сайт по продажу вишиванок. Так він почав приймати платежі зі всього світу.
Тож ПУМБ має рішення для різних клієнтів.