
Класична, верхівка чи з фісташкова: кращі креативи українських брендів до Великодня


Auchan Україна запустила ініціативу, що допоможе українцям робити покупки більш вигідно. Економічна ситуація та нові підходи до споживання змінили підхід клієнтів до покупок.
Дослідження Retail Dive свідчить: для 83% покупців ціна на першому місці, 79% порівнюють ціни перед покупкою. А дослідження Global Banking & Finance зазначає, що 88% споживачів надають перевагу брендам, які дбають про своїх клієнтів.
Місія Auchan Україна – захищати купівельну спроможність українців. Нова ініціатива “Вигідний Возик” покликана допомогти кожному клієнту отримати максимум вигоди від покупок.
“Вигідний Возик” – це комплексна ініціатива, що об’єднує найкращі способи економії, заощадження та інструменти для раціонального використання бюджету , щоб зробити покупки доступнішими та вигіднішими для постійних клієнтів:
Зараз спостерігається й інший тренд – свідоме споживання. Клієнти не купують лише через те, що “знижка”. А за дослідженням Google, 82% покупців обирають компанії, чиї цінності відповідають їхнім власним. Саме тому Auchan з одного боку пропонує вигідні ціни, а з іншого – рішення для сталого розвитку: екологічні товари, мінімізацію відходів і боротьба з харчовими марнотратством, перероблене пакування і зменшення пластику та прозорі бізнес-підходи.
Таким чином, компанія захищає купівельну спроможність українців, надаючи більше ніж просто знижки – справжню вигоду та свідоме споживання згідно цінностей: це коли можеш дозволити собі більше: цікавого, корисного та екологічного.
“Вигідний Возик” вже у всіх магазинах Auchan Україна, а також онлайн на сайті auchan.ua. Споживачі можуть обирати вигідні пропозиції, отримуючи гарантію якості та комфорт від покупок.