Як працює програма підтримки ментального здоров’я працівників у мережі аптек Подорожник

Як працює програма підтримки ментального здоров’я працівників у мережі аптек Подорожник

23.02.2024 10:30
  1627
rau

HR-директор найбільшої мережі аптек України Подорожник Наталія Байдик розповіла про допомогу та підтримку для працівників компанії. У мережі працює понад 10 000 людей по всіх регіонах держави. Нещодавно почали розвивати новий і дуже потрібний напрямок психологічної допомоги для персоналу. 

Нинішні обставини ще раз довели ключову роль турботи про трудові колективи. У центрі корпоративної культури постає людина та її підтримка. “Ми чітко бачили таку потребу наших людей, оскільки війна торкнулась кожного українця. Першопочатково було важливо допомагати з релокацією, забезпечувати роботою, коли вони виїжджали з регіонів бойових дій. Зараз же, щоб бути стійкими надалі, колектив має бачити у компанії надійну опору”, – розповіла Наталія Байдик.

Для керівників у Подорожник проводять воркшопи у співпраці з психологами проєкту “Моє коло”. Перед початком роботи фахівці ГО “Моє коло” шляхом анонімного опитування зібрали інформацію про ментальний стан колективу, щоб надати потрібну допомогу. Відповідно до цього упорядкували програму та обрали теми, які цікаві людям. Понад 115 керівників з усієї країни були долучені до навчання і стали учасниками воркшопів.

“Це серйозне питання і ми відповідально до нього підходимо, щоб не нашкодити. Зустрічі з психологами в форматі онлайн відбуваються раз на тиждень і на них обговорюють найбільш потрібні теми, серед яких: “Турбота про ментальне здоров’я”, “Інструменти підтримки ментального здоров’я”. І найважливіше – “Способи надання підтримки своїм працівникам”, – каже Наталія Байдик.

За її словами, психологи з керівниками також обговорюють їхню комунікацію з підлеглими. Зокрема, як їх підтримувати, допомагати в складних ситуаціях. 

“Навчання цікаве та практичне. Особливо корисною видалась інформація про інструменти підтримки ментального здоров’я та ненасильницьку комунікацію. Вже застосовую на практиці запропоновані методи підтримки своїх працівників та турботи про себе”, – розповіла одна з працівниць, які беруть участь у психологічних воркшопах. 

Важливо, що, крім лекційної частини і пояснень, є відпрацювання, під час яких психологи дають практичні вправи. Також взаємодіють з учасниками, відповідають на питання для максимальної ефективності. 

“Ми плануємо розвивати програму психологічної підтримки. Після воркшопів опрацюємо думку працівників, щоб проаналізувати і зрозуміти, як далі будувати процеси. Ми прагнемо, щоб усі в колективі мали однаковий доступ до інформації для піклування про своє ментальне здоров’я. Крім цього, хочемо, щоб вони володіли практичними навичками для цього”, – підсумувала Наталія Байдик. 

Мережа аптек Подорожник активно розвиває корпоративну культуру за різними напрямками. Працівники постійно вдосконалюють професійні навички, розвиваються. Компанія формує корпоративну культуру, засновану на розвитку та підтримці працівників. 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку