Як побудувати єдину ІТ-екосистему, яка допомагатиме ритейлеру швидко реагувати  та адаптуватись до будь-яких змін — поради SMART business

Як побудувати єдину ІТ-екосистему, яка допомагатиме ритейлеру швидко реагувати та адаптуватись до будь-яких змін — поради SMART business

21.12.2023 11:30
  1316
rau

Світ трансформується. Ритейлери не знають, що буде далі, проте завжди мають бути готовими до змін. Найкоротший шлях до адаптації — побудова єдиної IT-екосистеми, Що в неї має увійти?

Правильно побудована єдина ІT-екосистема значно пришвидшує та полегшує адаптацію бізнесу як до зовнішніх викликів, так і до внутрішніх трансформаційних процесів. Здебільшого це відбувається завдяки об’єднанню бізнес-процесів, даних та комунікації в одному середовищі. Як наслідок, створюється сприятливий фундамент для ефективної взаємодії між відділами компанії та автоматизації рутинних процесів, завдяки чому компанія може легко адаптуватись до будь-яких змін.

Але як вибрати продукти для побудови такої IT-екосистеми? На це питання в колонці для RAU пропонує відповіді команда міжнародної IT-компанії SMART business.

Для прогнозування попиту

SMART Demand Forecast – це рішення для прогнозування попиту на базі AI & ML алгоритмів. Система дозволяє будувати прогноз як для регулярних, так і для промопродажів. Оптимізація рівня запасів, зменшення надлишків та втрачених продажів, підвищення рівня сервісу та прибутку компанії — все це ефекти від використання рішення.

За дослідженнями McKinsey & Company, підприємства, які працюють на ринку споживчих товарів можуть збільшити точність прогнозу попиту в середньому на 10-20%. Це, своєю чергою, сприяє збільшенню прибутку на 2-5% та зменшенню рівня запасів на 20-25%.

Ви можете розрахувати, як можуть змінитись фінансові результати саме вашої компанії в інтерактивному калькуляторі.

Фактично система прогнозування попиту на базі штучного інтелекту дозволяє виявити тренди, сезонні коливання та інші зміни в поведінці споживачів. Це дозволяє адаптувати стратегію продажів шляхом внесення змін у планування, маркетинг та постачання. Таким чином, ви стаєте більш гнучкими й ефективними в питаннях реакції на зміни ринкових умов. Більше про можливості рішення для бізнесу читайте на сайті.

Для роботи у хмарному середовищі

Кожен день у своїх бізнес-процесах ритейл-компанії обробляють велику кількість даних про продажі, залишки товарів на складах тощо. Ця інформація потребує безпечного зберігання, швидкої обробки та аналізу в реальному часі. Використання хмарної платформи Microsoft Azure надає різноманітні інструменти для виконання таких задач — Azure SQL Database, Azure Data Factory, Azure Synapse Analytics та інші. 

Однією з вагомих переваг міграції до хмари Azure є можливість платити лише за ті ресурси, які використовують за моделлю pay-as-you-go, а також масштабувати їх за потреби. Такий підхід надає можливість планувати бюджет, швидко розгортати додатки, тестувати нові інструменти та легко адаптуватись до змін на ринку. Дізнайтеся більше про умови міграції у хмару Azure на безкоштовній консультації зі спеціалістом SMART business.

Для автоматизації бізнес-процесів

Ефективність управлінських рішень у торгівлі залежить від ряду чинників, включаючи здатність вчасно отримувати та інтерпретувати достовірну інформацію про бізнес-процеси в компанії. Для прийняття обґрунтованих рішень та масштабування бізнесу особливого значення мають передові рішення, які забезпечують всебічний управлінський облік з необхідною деталізацією і глибиною. Business Central надає підприємствам інструменти для автоматизації багатьох бізнес-процесів, що сприяє підвищенню продуктивності та забезпеченню ефективної взаємодії всіх відділів компанії.

Однією з важливих переваг Microsoft Dynamics 365 Business Central є його масштабованість, гнучкість та простота інтеграції. Функціонал може бути легко кастомізований під конкретні потреби підприємства та розширюватися разом з ростом бізнесу. Багато сучасних компаній, орієнтованих на розвиток і зростання, включаючи Sika, MTI та Ecosoft, вже давно обирають ВС для побудови своєї стратегії автоматизації.

Зараз ви можете заощадити, адже Microsoft надає українським підприємцям 80% знижки на ліцензії Dynamics 365 Business Central на рік з дати замовлення нових ліцензій за умови такого замовлення до 30.06.24. Щоб дізнатись більше про ERP-систему від Microsoft, звертайтесь за безкоштовною консультацією.

Для оптимізації управління складом

В сучасному бізнес-середовищі, де конкуренція надзвичайно велика, покращення складських операцій стає стратегічно важливим завданням для підприємств.

Не секрет, що компанії зазнають значних збитків через неефективні процеси в управлінні запасами та складській логістиці. Більш того, зважаючи на активний розвиток e-commerce та збільшення обсягів замовлень, можемо стверджувати, що автоматизовані складські операції є ключовим фактором для забезпечення швидкої та ефективної доставки товарів.

Сьогодні для більшості покупців час доставки є критичною складовою купівельного досвіду. Це означає, що вдосконалення складських операцій дійсно стає стратегічним інструментом для утримання клієнтів, підвищення їх лояльності і підтримання позитивного іміджу компанії на ринку.

Автоматизація складських операцій може значно зменшити час обробки замовлень, підвищити точність інвентаризації та мінімізувати ризики помилок, що безпосередньо впливає на задоволеність клієнтів і забезпечує конкурентні переваги.

В нагоді стане система SMART WMS (Warehouse Management System) – це комплексне рішення для управління складом, яке сприяє підвищенню ефективності складських процесів. Рішення побудоване на базі Microsoft Dynamics 365 Business Central.

Фактично рішення дає компаніям можливість автоматизувати процеси приймання, розміщення, переміщення, комплектації,  відвантаження, інвентаризації, збірки та ін. Залишайте запит і дізнайтеся більше про можливості автоматизації управління складом для вашого бізнесу.

Для B2B, B2C-продажів, маркетингу та сервісного обслуговування

SMART CRM – це комплексна платформа для продажів в сегментах B2B, B2C, маркетингу і сервісного обслуговування. Українська розробка створена на кращій Low-code/No-code платформі Microsoft Power Platform та складається з 4 рішень, модулів та конекторів, які можуть використовуватись об’єднано або ж повністю відокремлено в залежності від необхідності клієнта.  Крім безшовної інтеграції із іншими рішеннями Microsoft однією з крутих переваг системи є інтеграція з провайдерами Binotel, eSputnik, GMS, Infobip, а також до сервісів PayPal, Нова Пошта, Укрпошта.

Розширити канали взаємодії бізнесу можливо також за допомогою модуля SMART Chat, що дозволяє вибудувати зрозумілу комунікацію з клієнтами, партнерами та співробітниками, використовуючи звичні месенджери Facebook Messenger, Telegram, WhatsApp, Viber та Instagram у єдиному вікні. А додатковий модуль SMART Easy Bot допоможе просто та комфортно управляти чат-ботами Viber та Telegram.

Наразі для підтримки українського бізнесу компанія SMART business надає 80% знижки на рішення платформи SMART CRM. Залишайте ваш запит, щоб зрозуміти: чи підходить рішення для вирішення ваших задач.

Для ефективної роботи команд та підрозділів компанії

SmartPoint Intranet – це сучасний корпоративний портал, що дозволяє компаніям створити зручне середовище для спільної роботи співробітників. Створення такого цифрового середовища допомагає компаніям досягати багатьох цілей, включаючи зменшення адміністративного навантаження на відділ кадрів, зниження відтоку персоналу та сприяння формуванню корпоративної культури.

Крім того, це рішення забезпечує високий рівень безпеки та контролю над даними. Автоматизовані правила доступу та можливість обмеження прав користувачів гарантують, що конфіденційна інформація залишається захищеною, а всі документи зберігаються відповідно до внутрішніх та законодавчих стандартів компанії. Такий підхід дозволяє уникнути витоку даних та забезпечує довіру як серед співробітників, так і серед клієнтів і партнерів компанії.

Для управління документами

SmartPoint DMS (Document Management System) – це інтегрована система управління документами, яка розроблена для автоматизації процесів повʼязаних з контролем, управлінням та зберіганням документації. Система надає можливість керувати всіма аспектами документообігу – від створення та редагування до зберігання та пошуку документів, що спрощує роботу з великим обсягом документації.

Рішення дозволяє легко створювати та налаштовувати унікальні ланцюжки погоджень, які відповідають конкретним типам документів, що у довгостроковій перспективі допоможе значно зменшити час обробки документу. У свою чергу, пошук за атрибутами документа і файлами спрощує навігацію в документації, забезпечуючи миттєвий доступ до необхідної інформаціїі, тим самим прискорюючи ще один рутинний процес.

Багато компаній стикаються з сповільненням циклу документообігу через відпустку певної ланки, що в результаті призводить до втрати ресурсів. Щоб не дати процесам стати на паузу у такому сценарії, фахівці SMART business реалізували можливість призначення заступників.

Однією з головних вимог до такого роду системи є безпечний доступ. Саме тому, рішення побудовано на базі платформи SharePoint, за допомогою котрої реалізоване розмежування прав доступу на основі рольової моделі. Іншою сильною стороною платформи є можливість одночасної роботи над одним документом декількох співробітників.

Для управління людським капіталом

SMART HCM & LMS – система, що забезпечує потреби всього HR-департаменту: від рекрутингу до розвитку талантів та містить в собі всі необхідні для побудови HR-екосистеми інструменти.

Перевага в тому, що це рішення звільняє спеціалістів від необхідності працювати в багатьох розрізнених сервісах. Особливо зручним є те, що SMART HCM & LMS можна легко адаптувати під потреби бізнесу завдяки безшовній інтеграції з CRM та ERP системами компанії, а широкі можливості кастомізації дозволяють налаштувати систему так, як зручно замовнику.

Система є розумним вибором бізнесу, що прагне покращити якість HR-процесів, підвищити рівень залученості персоналу та забезпечити безперервне навчання співробітників, заощаджуючи при цьому ресурс HR-відділу. Щоб зрозуміти, які питання SMART HCM & LMS може допомогти вирішити вашому бізнесу, залишайте заявку та отримайте безкоштовні ліцензії строком на 6 місяців.

Єдина ІТ-екосистема, створена з ефективних рішень, які легко інтегруються між собою, допоможе вашому бізнесу бути гнучким та адаптивним, йти шляхом стабільного розвитку та зростати навіть в умовах непередбачуваності. Команда SMART business з радістю допоможе вам підібрати оптимальний набір рішень, які задовольнять потреби та завдання вашої компанії.

Отримати консультацію


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку