Як організувати e-mail-безпеку за лічені години. Кейс Таврія В

Як організувати e-mail-безпеку за лічені години. Кейс Таврія В

18.06.2024 08:45
  365
rau

Часто стандартні засоби захисту вже не в змозі впоратися із загрозами, що постійно зростають. Як розв’язала цю проблему мережа українських супермаркетів Таврія В.

Сучасний бізнес важко уявити без сучасних засобів комунікації, у тому числі без обміну електронними повідомленнями та використання e-mail-сервісів. Щодня на поштові скриньки компаній надходить безліч листів, які потребують обробки та перевірки. Але разом із листами приходить і проблема спаму та фішингу, яка не лише завантажує IT-фахівців, але й несе ризики для безпеки компанії.

Деякий час тому Таврія В стикнулася зі зростанням обсягів спаму, фішингу та інших шкідливих листів у своїй поштовій інфраструктурі. Це призвело до збільшення завантаження IT-спеціалістів, а також ускладнило роботу персоналу компанії.

Для мінімізації ризиків та покращення інформаційної безпеки було вирішено впровадити сервіс Cloudflare Area 1. Це рішення повністю блокує спам та фішинг, забезпечуючи надійний захист корпоративної пошти. Ключовою перевагою сервісу є легкість його використання та налаштування.

Тестування та налаштування сервісів Cloudflare Area 1 проходили за підтримки авторизованого партнера — компанії Consulting for Retail, яка спільно з вендором забезпечила швидке впровадження, навчання, налаштування та безшовний перехід на продуктивне середовище у найкоротші строки. Так, загальний час впровадження разом з додатковими налаштуваннями склав в середньому дві години.

Після впровадження Cloudflare Area 1 ритейлер більше не турбується про спам та фішинг, оскільки ці загрози повністю блокуються. Працівники більше не отримують шкідливих листів, а адміністрування та налаштування сервісу зайняло мінімальний час, що значно зменшило навантаження на ІТ-відділ компанії.

«Захист пошти для такої компанії, як Таврія В, є ключовим аспектом в побудові інформаційної безпеки компанії, — говорить IT-директор Таврія В Сергій Коньков. — Ми тестували топ-рішення в сегменті, проте вони не відповідали нашим потребам або в адмініструванні та налаштуванні, або в результативності. Впровадження Cloudflare Area 1 дозволило нам забезпечити надійний захист своєї корпоративної пошти та відвернути потенційні кіберзагрози з мінімальними витратами часу та ресурсів».

Довідка. Таврія В – відома загальноукраїнська мережа супермаркетів з більш ніж двадцятирічним досвідом в галузі роздрібної торгівлі. Компанія налічує 135 торгових об’єктів та інтернет-супермаркет, має понад 5000 працівників та представлена в багатьох великих містах України.

Consulting for Retail – міжнародна компанія, що надає послуги з консалтингу та аудиту, а також з автоматизації процесів роздрібної та оптової торгівлі, логістики та дистрибуції. Входить до складу холдингу Atriny Group, який працює в більш ніж 10 країнах світу. Компанія працює на ринку з 2015 року і має у своєму портфоліо понад 240 успішно реалізованих проєктів у 7 країнах. Серед клієнтів такі відомі ритейлери, як Worten, Linella, АТБ, Аврора, Metro, Novus, Magnum Cash & Carry, ToiMart, Bravo та інші.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку