Нові стандарти сервісу та інклюзивності впровадили у рівненському ТРЦ Злата Плаза

Нові стандарти сервісу та інклюзивності впровадили у рівненському ТРЦ Злата Плаза

29.02.2024 12:30
  1203
Дарія Осіїк

Управляюча компанія ТРЦ Злата Плаза почала досліджувати питання інклюзивності ще у 2018 році та приділяє багато уваги покращенню клієнтського досвіду.

У торговельному центрі є низка безкоштовних сервісів та послуг, які враховують в тому числі й інклюзивні потреби – кімната догляду за дитиною, окреме місце для годування немовлят, санвузол для людей з інвалідністю з кнопкою виклику персоналу тощо. 

Минулого року в ТРЦ додали ще шість нових безкоштовних сервісів для гостей. Вдалим та актуальним рішенням стала реконструкція частини інформаційної стійки з пониженням, щоб людям з інвалідністю було зручно комунікувати та отримувати послуги в адміністратора. Серед нових сервісів — прокат павербанків та парасоль, прокат крісла колісного та дитячого візочка, для їх отримання клієнту достатньо лише заповнити анкету. 

5% українців мають порушення слуху різної складності, а війна ще більше загострила ситуацію — понад 30% військових отримали порушення слуху внаслідок вибухів і травм. Для комфортної комунікації торговельний центр запровадив систему для спілкування з людьми з вадами слуху. Також адміністратор ТРЦ спілкується з нечуючими людьми за допомогою додатку жестової мови УТОГ та зі слабочуючими людьми завдяки підсилювачу звуку — індукційній петлі. 

У ТРЦ Злата Плаза дбають про інклюзивність не лише всередині, а й зовні — у 2020 році завершено повну реконструкцію площі біля торговельного центру, враховуючи кращі світові практики. Були модернізовані пандуси, покладена безшовна бруківка, додано більше місць для сидіння та відпочинку. Як наслідок — торговельний центр отримав дві відзнаки “Відкриті двері” від ГО Доступно.UA за інклюзивність локації та оновлення площі.

«Кожна людина у своєму житті проходить через певні етапи, де інклюзивність має значення. Мами з дитячими колясками, люди з тимчасовими травмами, люди з інвалідністю чи люди похилого віку — усі вони потребують додаткової турботи. Ми вважаємо, що інклюзивність публічних та комерційних закладів — це не просто тренд, а новий стандарт, який дає можливість проявити турботу про своїх клієнтів», – наголошує директор ТРЦ Злата Плаза Олександр Оверчук. 

Довідка. ТРЦ Злата Плаза — торгово-розважальний центр у Рівному, який щодня відвідує близько 20 000 людей. Загальна площа становить 17 600 кв. м, орендна – 12 800 кв. м. Серед основних торгових операторів ТРЦ — відомі національні та міжнародні бренди, в тому числі McDonald’s, Сільпо, LC Waikiki, Sinsay, Megasport, ESTRO, ССС, Будинок іграшок, SOVA, Золотий Вік, Pandora, Prostor, Алло, Люксоптика та інші.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку