Нові стандарти сервісу та інклюзивності впровадили у рівненському ТРЦ Злата Плаза
Управляюча компанія ТРЦ Злата Плаза почала досліджувати питання інклюзивності ще у 2018 році та приділяє багато уваги покращенню клієнтського досвіду.
У торговельному центрі є низка безкоштовних сервісів та послуг, які враховують в тому числі й інклюзивні потреби – кімната догляду за дитиною, окреме місце для годування немовлят, санвузол для людей з інвалідністю з кнопкою виклику персоналу тощо.
Минулого року в ТРЦ додали ще шість нових безкоштовних сервісів для гостей. Вдалим та актуальним рішенням стала реконструкція частини інформаційної стійки з пониженням, щоб людям з інвалідністю було зручно комунікувати та отримувати послуги в адміністратора. Серед нових сервісів — прокат павербанків та парасоль, прокат крісла колісного та дитячого візочка, для їх отримання клієнту достатньо лише заповнити анкету.
5% українців мають порушення слуху різної складності, а війна ще більше загострила ситуацію — понад 30% військових отримали порушення слуху внаслідок вибухів і травм. Для комфортної комунікації торговельний центр запровадив систему для спілкування з людьми з вадами слуху. Також адміністратор ТРЦ спілкується з нечуючими людьми за допомогою додатку жестової мови УТОГ та зі слабочуючими людьми завдяки підсилювачу звуку — індукційній петлі.
У ТРЦ Злата Плаза дбають про інклюзивність не лише всередині, а й зовні — у 2020 році завершено повну реконструкцію площі біля торговельного центру, враховуючи кращі світові практики. Були модернізовані пандуси, покладена безшовна бруківка, додано більше місць для сидіння та відпочинку. Як наслідок — торговельний центр отримав дві відзнаки “Відкриті двері” від ГО Доступно.UA за інклюзивність локації та оновлення площі.
«Кожна людина у своєму житті проходить через певні етапи, де інклюзивність має значення. Мами з дитячими колясками, люди з тимчасовими травмами, люди з інвалідністю чи люди похилого віку — усі вони потребують додаткової турботи. Ми вважаємо, що інклюзивність публічних та комерційних закладів — це не просто тренд, а новий стандарт, який дає можливість проявити турботу про своїх клієнтів», – наголошує директор ТРЦ Злата Плаза Олександр Оверчук.
Довідка. ТРЦ Злата Плаза — торгово-розважальний центр у Рівному, який щодня відвідує близько 20 000 людей. Загальна площа становить 17 600 кв. м, орендна – 12 800 кв. м. Серед основних торгових операторів ТРЦ — відомі національні та міжнародні бренди, в тому числі McDonald’s, Сільпо, LC Waikiki, Sinsay, Megasport, ESTRO, ССС, Будинок іграшок, SOVA, Золотий Вік, Pandora, Prostor, Алло, Люксоптика та інші.