Ігрова естетика та ескапізм — про що говорить новорічна кампанія Цитрус

Ігрова естетика та ескапізм — про що говорить новорічна кампанія Цитрус

20.12.2022 11:15
  704
Микола Маранчак

Піксельні зображення, улюблені ще з дитинства герої, поєднання різних вимірів та незнайомі слова з геймерського сленгу — перше, що привертає увагу в святковій кампанії Цитрус. “Знижки до 60% та плюшки це, звісно, приємно, але Цитрус не був би собою, якби не вигадав яскраве та сміливе доповнення”, – говорять в мережі. 

“Новорічні свята — це період, коли максимально хочеться відволікти людей від реальності, подарувати їм позитивні емоції та нагадати про безтурботне дитинство. І ми намагаємося досягти цього за допомогою відсилок до найбільш розповсюдженого способу — ігор, як сучасних, так і аркадних з 80-90-х років” — поділилися в Цитрусі.

У розробці новорічної концепції в Цитрус надихалися естетикою ігор 80-90-х років, поєднуючи її з сучасними трендами. Цю тему обрали, бо вона однаково знайома і дорослим, і дітям.

Розробляючи новорічну концепцію, у компанії ставили собі на меті створення альтернативного простору, де кожен відчує позитивні емоції. Клієнти Цитрус зможуть зануритися в цю атмосферу на всіх рівнях комунікації: сайт, додаток, соціальні мережі, магазини — все об’єднано ігровою стилістикою.

А в окремих магазинах можна перенестися до ігрового інтерфейсу, завдяки яскравим та об’ємним фотозонам.

З 15.12.22 до 09.01.23 в Цитрус діють святкові знижки до 60%, а за покупки через додаток матимете шанс отримати 1 з 8 популярних ґаджетів чи до 1000 бонусів на наступні замовлення. “Попереду багато зимових свят, встигнить закупитися подарунками”, – призивають в мережі.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку