Євгенія Бут, Благодійний фонд Руслана Шостака: Наша місія – забезпечення ЗСУ потужними пікапами та іншим колісним транспортом

Євгенія Бут, Благодійний фонд Руслана Шостака: Наша місія – забезпечення ЗСУ потужними пікапами та іншим колісним транспортом

10.07.2024 08:45
  278
Валерія Байда

CEO Благодійного фонду Руслана Шостака поділилася механізмами для українського ритейлу, щоб допомогти ЗСУ наблизити Перемогу України.

З початком повномасштабного вторгнення український ритейл активно долучається до благодійних ініціатив допомоги ЗСУ: компанії створюють власні благодійні проєкти та об’єднуються задля спільної мети. До того ж і українці здебільшого віддають перевагу соціально відповідальному бізнесу. Благодійний фонд Руслана Шостака – українська благодійна організація, яка спеціалізується на допомозі Силам оборони України та постраждалим від російсько-української війни. Займається евакуацією дітей-сиріт з України під час війни – в рамках проєкту «Дитинство без війни» , а також придбанням і постачанням для потреб захисників України автоколісного транспорту, його сервісного обслуговування – в рамках проєкту ГеройCar. В ході виставки RAU Expo 2024 Євгенія Бут, CEO Благодійного фонду Руслана Шостака, представила проєкт ГеройCar та познайомила з дієвими і перевіреними механізмами допомоги ЗСУ і безпосередньо мобілізованим працівникам. RAU обрала основне з виступу.

Про фокус фонду

Фокус фонду – постачання колісного транспорту для потреб підрозділів ЗСУ без посередників. Ми маємо партнерів за кордоном, які знаходять автівки за найнижчими цінами. Також володіємо експертизою в потребах військових частин – знаємо, що найбільш потрібно на фронті. Та й нами відпрацьовані перевірені механізми збору коштів.

І вже понад 350 пікапів перебувають в ЗСУ, проте ціль – 1000 одиниць.

Про проєкт ГеройCar

Ініціатва «Від малого до великого»: ГеройCar, спільно з партнерами, мережею аптек Подорожник, мережею магазинів Eva та Varus, АЗС WOG, запустили довгострокову акцію для допомоги фронту.

Клієнти мереж-партнерів на своїх полицях реалізують іграшковий пікап, а весь прибуток з продажів йде на покупку реальних автівок.

Важливо, що партнери мають можливість вирішувати, у який саме підрозділ Збройних сил буде направлене авто. Зазвичай пікапи спрямовують у ті підрозділи, де служать працівники компанії. Таким чином бізнеси демонструють свою соціально-корпоративну відповідальність. Зустрічала дослідження, згідно з якими близько 60% компаній спрямовують фінансову допомогу армії та підтримують власних співробітників, що перебувають в лавах ЗСУ. Важливо, що проєкт ГеройCar має можливість допомагати адресно, безпосередньо тому підрозділу ЗСУ, який обирає компанія.

І перша партія іграшкових пікапів, понад 10 000 одиниць, була реалізована у мережах Eva та Varus впродовж двох тижнів. А продаж 3300 іграшкових автівок – це можливість придбати один справжній пікап.

Про інші варіанти співпраці

Співпраця з фондом передбачає не лише реалізацію іграшкових пікапів, це може бути продаж інших благодійних товарів, механіки з власними торговими марками, донат у чек чи допомога у придбані авто для ваших співробітників.

Маємо кейс з ТМ Galicia та рекрутером та блогером Сергієм Марченком. Разом з ними був створений маленький сік «Морква-ракета», кошти з реалізації якого перераховуються на закупівлю великих пікапів.

Про нові партнерства

До проєкту «Від малого до великого» постійно долучаються нові партнери. Так, на форумі RAU Expo 2024 був підписаний меморандум про стратегічну співпрацю з новим вагомим учасником Vodafone Retail, який підтримує країну та українців з першого дня повномасштабного вторгнення. Компанія доклала неабияких зусиль, аби мільйони людей не втратили звʼязок з рідними та близькими, а також спрямувала на соціальні та благодійні ініціативи понад 1,7 млрд грн протягом 2022-23 років. Долучившись до благодійного проєкту ГеройCar, магазини Vodafone стануть не тільки точками вибору найсучасніших ґаджетів та аксесуарів, а й локаціями з продажу спеціальних іграшкових машинок в підтримку ініціативи «Від малого до великого». В компанії Vodafone Retail це роблять, щоб підтримати співробітників компанії, які вступили до лав ЗСУ, та українських оборонців загалом.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Олександр Черніцький, Mandarin Plaza Group: Чому доречно відкривати Ocean Mall навіть під час повномасштабної війни (+презентація 360)

Олександр Черніцький, Mandarin Plaza Group: Чому доречно відкривати Ocean Mall навіть під час повномасштабної війни (+презентація 360)

Олександр Черніцький, голова правління Mandarin Plaza Group, девелопера та оператора найбільших українських ТРЦ — зокрема,...
time icon  
  28
Усі новини ринку