Giulia відкрила два нових магазини: в Києві та Львові

Giulia відкрила два нових магазини: в Києві та Львові

11.04.2019 11:20
  766
rau

Тепер роздрібна мережа українського бренду панчохово-шкарпеткової продукції налічує 65 магазинів. В цьому році до відкриття заплановано ще десять торгових точок.

Про це RAU повідомила прес-служба компанії. 6 квітня розпочався 64-й магазин Giulia в київському ТРЦ Оазис, а 9 квітня – торгова точка в СТРЦ Спартак у Львові. До кінця року рітейлер планує відкрити ще десять об’єктів, серед яких – магазини в столичних ТРЦ River Mall, Blockbuster Mall, Retroville, а також точки в обласних центрах: Запоріжжя, Харків, Вінниця, Полтава, Одеса.

Як зазначив власник Giulia Михайло Ющенко, виробничі потужності можуть випускати достатньо продукції, щоб покрити всю Україну. На даному етапі бренд пропонує більше 2500 артикулів класичних і fashion-колекцій колгот, панчох і шкарпеткової продукції.

«Крім цього, ми активно зараз працюємо над розширенням асортименту інших груп товару: корсетна жіноча білизна, бавовняна лінія, домашній одяг, купальники, – додав Михайло. – Ми не обмежуємося ринком України і вже п’ять років щороку беремо участь окремими стендами на двох найбільших міжнародних виставках – Salon International De la Lingerie (Франція, Париж) і CurveNewYork Model lingerie and swim (США, Нью Йорк) – де представляємо свої нові колекції та розробки для європейського й американського споживача».

У планах компанії на найближчі п’ять років в Україні: розширення роздрібної мережі на всю територію України, а також підписання глобальних контрактів на поставку продукції Giulia на ринок Європи та Америки.

Читайте також –

Новини fashion за березень: Jasmine на Близькому Сході, Argo в River Mall і повернення InWear


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Sunvita Group запустила виробництво вологих серветок у форматі extra mini, що не мають прямих аналогів на ринку України та Європи

Sunvita Group запустила виробництво вологих серветок у форматі extra mini, що не мають прямих аналогів на ринку України та Європи

Особливість нового продукту – extra mini вологих серветок – полягає у компактному кишеньковому форматі, який водночас...
time icon  
  23
Анастасія Шевченко, авторка книги «Бізнес між війною та життям»: Ці історії демонструють силу людського духу та підприємницького таланту в найскладніші для України часи

Анастасія Шевченко, авторка книги «Бізнес між війною та життям»: Ці історії демонструють силу людського духу та підприємницького таланту в найскладніші для України часи

Книга генеральної директорки компанії з управління персоналом Global HR Solutions та регіональної директорки LHH у семи країнах...
time icon  
  61
Усі новини ринку