 
									Вікторія Зеленська, Епіцентр: Готуємо нові відкриття Epiland у Києві та Львові
 
  
			 669
  669
			 
                 29.09.2023 01:07
 29.09.2023 01:07 2053
  2053
			        Ювелірний дім SOVA опублікував 3D-відео, на якому гігантська каблучка з діамантовою доріжкою прокочується Контрактовою площею в Києві. За лічені дні відео стало вірусним. Загальне органічне охоплення публікації за місяць перевищило 16 мільйонів переглядів, що є абсолютним рекордом для українського ювелірного ринку.
Відео з каблучкою в Instagram SOVA: https://www.instagram.com/reel/Cwh1RmaNnbC/
Органічно відео набрало 12 мільйонів переглядів на сторінці Instagram ювелірного дому SOVA, 2 мільйони переглядів в Тік Ток, близько 2 мільйонів на сторінці в Facebook.
На сторінку бренду SOVA в Instagram підписалося більш ніж 33 000 нових користувачів. Публікацію зберегло близько 15 000 користувачів, поділилося більш ніж 20 000 підписників.
Відео з діамантовою каблучкою стало вірусним в країнах Європи, Сходу та США. Топ країнами по переглядам стали Індія, Україна та Узбекистан.
Креатив від українського ювелірного дому оцінили міжнародні маркетингові агентства та інфлюенсери. 3D-візуалізація виглядала максимально реалістично. Деякі користувачі в коментарях запитували про те, чи це справжня інсталяція і де можна її подивитися наживо.

3D-маркетинг названо трендом десятиліття, українські бренди почали використовувати цей прийом не так давно. Головним питанням залишається якість реалізації та реалістичність відео. Але ювелірному дому SOVA вдалося підкорити користувачів, тому чекаємо наступних публікацій.
 
									 
  
			 669
  669
			 
									 
  
			 229
  229
			 
									 
  
			 259
  259