Передбачаючи очікування: Фокстрот запустив чат-бота для персональної комунікації
Віртуальний помічник доступний у двох месенджерах – Viber і Telegram.
Фокстрот запустив чат-бота як один із основних каналів для персональної комунікації з покупцями з інтеграцією в систему CRM. Віртуальний помічник ритейлера володіє розширеним функціоналом, і націлений стати платформою, яка зможе задовольнити потреби клієнтів і передбачити їх очікування.
Які можливості чат-бота Фокстрот у Viber і Telegram вже доступні в режимі реального часу:
- Реєстрація в Фокс клуб/Авторизація;
- Перегляд балансу бонусів (кешбек за покупки, 1 бонус прирівнюється 1 гривні);
- Відстеження статусів замовлення;
- Особистий кабінет (історія покупок, покинутий кошик, кинуті перегляди, пошук найближчого магазину, зміна особистих даних);
- Часто задавані питання;
- Зв’язок з оператором.
Структура чат-бота влаштована таким чином, що не вимагає від покупця будь-яких додаткових дій, крім зазначення номера телефону для ідентифікації. Тобто для уточнення будь-яких питань, пов’язаних з потенційним або вже здійсненим замовленням, не потрібно називати номер замовлення, картки лояльності або код товару – чат-бот вже «в курсі», з якого питання щодо покупки звертається до нього конкретний користувач.
“Якщо покупець виходить з нами на контакт, значить у нього є в цьому потреба і ми повинні володіти різними алгоритмами, щоб її закрити. Тому наш бот – проактивний і працює на випередження: одразу ж при зверненні клієнта виводить в чаті інформацію про незавершені операції з товаром, покинутий кошик, статус замовлення/доставки та інші деталі взаємодії з брендом на сайті, – ділиться подробицями Євген Кречетович, керівник служби CRM Фокстрот. – При цьому, використання чат-бота передбачає вступ до «Фокс клубу» – програму лояльності, яка дає ще більше можливостей для клієнта”.
Як додали у Фокстрот, на цьому команда розробників компанії і служби CRM зупинятися не планує. Найближчим часом чат-бот буде доповнений рубриками «Персональні купони», «Акції» і блок по роботі з сервісними операціями.
Відзначимо, у 2019 році до Програми лояльності «Фокс клуб» приєдналося 1,3 млн нових шанувальників бренду, і на даний момент кількість учасників перевищує 9,5 млн покупців. Також нещодавно запущено новий сайт інтернет магазину foxtrot.ua з акцентом на мобільність і персоніфікацію. Серед важливих нововведень – опрацьована структура сторінок і основного меню, налаштована зручна навігація і «розумний пошук», додано низку важливих маркетингових інструментів, доопрацьована логіка роботи особистого кабінету.
Читайте також –