Фокстрот розширив сервіс із обслуговування жестовою мовою до 40 магазинів

Фокстрот розширив сервіс із обслуговування жестовою мовою до 40 магазинів

Сьогодні
  183
Оксана Дудка

Сервіс працює в реальному часі, щоб нечуючі клієнти могли почуватися впевнено й комфортно, купуючи техніку у Фокстрот. Наприкінці квітня 2025 року ритейлер розширив перелік магазинів, в яких підключено сервіс «Безбар’єрний Фокстрот» для обслуговування покупців з порушенням слуху, а також визначив найпопулярніший магазин серед нечуючих клієнтів.

Безкоштовну послугу масштабовано ще у 10 магазинах: у Києві, Ужгороді, Запоріжжі, Івано-Франківську, Кривому Розі, Львові, Миколаєві, Одеси, Тернополі.

«Для людей із порушенням слуху можливість купувати техніку легко і без бар’єрів –  це не просто зручність, а базова потреба. Крім того, такий досвід формує довіру та бажання повертатися. Саме тому ми постійно вдосконалюємо й масштабуємо сервіси, щоб кожен клієнт мав рівні можливості для комфортного шопінгу. Паралельно працюємо над фізичною доступністю – адаптуємо торгові простори магазинів під інклюзивні очікування наших відвідувачів», – розповідає керівниця відділу торгового маркетингу компанії, кураторка та ініціаторка проєкту «Безбар’єрний Фокстрот» Леся Нікуліна.

Наразі сервіс з обслуговування жестовою мовою працює у 40 магазинах і на Foxtrot.ua, забезпечуючи рівність і доступність до товарів та послуг мережі. Для виклику онлайн-перекладача жестової мови клієнт може скористатися спеціальним планшетом з інстальованим програмним забезпеченням або ж відсканувати QR-код. На сайті Foxtrot.ua доступний веб-віджет «Вушко» для одночасного зв’язку з оператором контакт-центру і перекладачем жестовою мовою.

«За результатами реалізації проєкту ми вперше відзначили найпопулярніший безбар’єрний магазин у розрізі обслуговування нечуючих клієнтів. Ним став наш магазин у Львові на вул. Під Дубом, 7Б. Команда провела 168 консультацій із використанням онлайн-перекладача жестової мови. Це понад 11 годин спілкування й підтримки, щоб допомогти покупцям з порушенням слуху отримати повну інформацію про техніку», – додає Леся Нікуліна.

Усього з початку запуску сервісу обслуговування жестовою мовою надано понад 40 годин консультацій в магазинах і 20 годин через веб-віджет на сайті. У подальших планах ритейлера на поточний рік – покрити сервісом усю мережу.

Нагадаємо, у 2023 році у партнерстві з ГО «Громадський рух «Соціальна єдність» Фокстрот запустив сервіс комунікації з нечуючими покупцями через онлайн-перекладачів жестової мови, запропонувавши таке рішення першими на ринку електроніки. У 2024 році за реалізацію цього проєкту компанія отримала низку відзнак:

  • срібло у номінації «Кращий приклад впровадження інклюзивного підходу» Всеукраїнської премії з клієнтського досвіду UCXE’2024;
  • 1 місце в Премії HR-бренд Україна 2024;
  • срібло міжнародної премії Partnership for Sustainability Award 2024 в номінації «Суспільство»;

а також відзначена у числі переможців конкурсу соціальних ініціатив «Відповідальна країна 3.0» від MMR.

Крім того, в нових та оновлених магазинах ритейлер зосереджений на організації зручного торгового простору для відвідувачів, які користуються кріслом колісним, тростиною або милицями. Встановлено індукційну петлю, яка покращує якість звуку для тих, хто користується слуховими апаратами. Зокрема, комплекс таких рішень вже реалізовано у магазинах ритейлера в Чабанах (ТРЦ Епіцентр), в Одесі (ТЦ City Center), Івано-Франківську (ТРЦ Veles Mall)), у Львові (пр.Червоної Калини, 62), Запоріжжі (ТРЦ City Mall), Білій Церкві (ТРЦ Гермес).


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку