Фокстрот масштабував сервіс жестової мови в усіх 126 магазинах мережі

Фокстрот масштабував сервіс жестової мови в усіх 126 магазинах мережі

1 день тому
  192
Оксана Дудка

Відтепер у кожній торгівельній точці бренду і на Foxtrot.ua працює цифрове рішення, що дозволяє нечуючим клієнтам отримати консультацію в зручному форматі і зробити комфортну покупку.

У липні 2025 року найбільший ритейлер електроніки розширив покриття сервісом обслуговування жестовою мовою на всю мережу магазинів у 68 містах України. Це фінальний етап частини корпоративного проєкту «Безбар’єрний Фокстрот», який компанія послідовно реалізовує з 2023 року у партнерстві з ГО «Громадський рух «Соціальна єдність». Фокстрот став першим ритейлером на ринку електроніки, що став ініціатором адаптації бізнесу до потреб людей з порушенням слуху.

 «Ми впроваджували сервіс поетапно, збирали зворотний зв’язок від клієнтів, партнерів і команд у магазинах, удосконалювали підхід і навчали персонал. Для нас важливо було не просто надати опцію, а органічно інтегрувати її в клієнтську політику. Як результат, онлайн сервіс перекладача жестової мови став звичайним явищем у  Фокстрот, а бренд – ще ближчим до своїх покупців», – коментує керівниця відділу торгового маркетингу компанії, кураторка проєкту Леся Нікуліна.

Нагадаємо, на Foxtrot.ua доступний вебвіджет «Вушко», який забезпечує одночасний зв’язок із оператором контакт-центру і перекладачем жестової мови. Тож клієнти з порушенням слуху можуть обрати найближчий магазин або скористатися сайтом, щоб отримати зрозумілу для себе професійну консультацію, поставити додаткові запитання щодо товару та зручно оформити покупку.

При цьому спостерігається зростання кількості таких звернень і покупок, зокрема в офлайн-магазинах.

«Ми бачимо чітку динаміку зростання запитів на сервіс: у порівнянні з 2024 роком уже в цьому році кількість консультацій для клієнтів з порушенням слуху зросла на 22%. Рекордсмен – магазин у Львові (Під Дубом, 7Б), який провів уже понад 170 консультацій із використанням онлайн-перекладача жестової мови», – додає Леся Нікуліна.

Окрім того, Фокстрот популяризує використання жестової мови в інших каналах комунікації, запустивши на початку 2025 року серію відеооглядів техніки «Огляд на що ХОЧ!» із залученням перекладачки жестової мови. У відео не лише показують функціонал відомої техніки, а й розкривають цікаві моменти, які складно зрозуміти з інструкції, і деталі, що впливають на вибір.

Водночас, триває реалізація ще одного етапу проєкту з організації інклюзивного торгового простору у Фокстрот. У нових й оновлених магазинах ритейлер облаштував інклюзивні сервісні хаби для клієнтів, які користуються кріслом колісним, тростиною або милицями, встановлено індукційні петлі, які покращують звук для людей зі слуховими апаратами.

Також компанія регулярно оновлює інформацію про такі магазини на мапі доступності, щоб інформувати клієнтів про безбар’єрний сервіс. Наразі 70% мережі відповідає вимогам доступності, і бізнес продовжує послідовне втілення своїх задумів.

Довідка. Фокстрот – одна з найбільших в Україні омніканальних мереж за кількістю торгових точок і обсягами продажів електроніки та побутової техніки. Налічує 126 магазинів у 68 містах країни, розвиває інтернет-магазин і мобільний застосунок Foxtrot.ua.

Ритейлер системно впроваджує зміни, спрямовані на модернізацію бізнес-процесів, забезпечення доступності і покращення клієнтського досвіду. З 2021 року Фокстрот є учасником спільноти «Бізнес без бар’єрів», яка об’єдналася навколо ініціативи першої леді Олени Зеленської «Без бар’єрів», спрямованої на створення рівних можливостей для всіх українців. У 2025 році команда Фокстрот відзначена 2 і 3 місцем на Всеукраїнській премії з клієнтського досвіду UCXE’2025 за «Інноваційний CX-кейс» і «Найкращий CX-кейс у сфері employee experience».


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку