Новий сімейно-розважальний комплекс Fly Kids відкриється в криворізькому ТРЦ Victory Plaza

Новий сімейно-розважальний комплекс Fly Kids відкриється в криворізькому ТРЦ Victory Plaza

19.02.2024 09:30
  937
Валерія Байда

23 лютого в місті Кривий Ріг у ТРЦ Victory Plaza відкриється новий сімейно-розважальний комплекс Fly Kids. 

На відкритті відбудеться яскрава шоу-програма з розіграшами та святковою програмою. Головний приз — велосипед від бренду «Ласунка».

В новому парку будуть нові сучасні атракціони:

  • ніндзя-парк
  • басейн з кульками
  • смуга перешкод
  • 3D-проєктор
  • лабіринт
  • тюбінг
  • паролонова яма
  • скалодром в ямі
  • стрибаючі Джампи
  • башня з павутини
  • каруселі
  • Х-бокси
  • ігрові автомати

Ще одна зона парку – це великий сімейний ресторан. У меню кухня різних країн світу: європейська, американська та японська – на будь-який смак. Окремо розроблено смачне та корисне меню для наймолодших гостей.

У новому парку діятимуть акції: безкоштовний вхід для дітей з інвалідністю та безкоштовний вхід іменинникам. У комплексах Fly Kids діти, чиї батьки проходили або проходять військову службу (ЗСУ, ТрО, НГУ, ДПСУ, МВС, СБУ, УДО, ДСНС) з 2014 року, мають безкоштовний вхід у комплекс з понеділка по п’ятницю. Також акція розповсюджується на дітей, чиї батьки знаходяться у шпиталі або проходять реабілітацію, вважаються безвісти зниклими, загиблими під час виконання бойових дій, перебувають у полоні чи отримали інвалідність внаслідок війни.

Також мережа не зупиняє свій розвиток попри війну. На черзі відкриття флагману у Дніпрі в ТРЦ Neo Plaza на 5000 кв. м безлімітних розваг.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Володимир Поліщук, Родинна Ковбаска: Нова програма лояльності – бажання дати клієнтам реально відчутну перевагу

Володимир Поліщук, Родинна Ковбаска: Нова програма лояльності – бажання дати клієнтам реально відчутну перевагу

Chief Brand Officer мережі Родинна Ковбаска розповів, чому вирішили змінити програму лояльності та поділився, які мають...
time icon  
  152
Усі новини ринку