
Геніальність у плоскому пакуванні: як IKEA перевинайшла ритейл і стала брендом для мільярдів
Від маленького магазину в сільській Швеції до світового гіганта: як інновації, доступність та філософія бренду IKEA...


Нещодавно у ТРЦ Neo Plaza відкрився розважальний комплекс Fly Kids – 5000 кв. м розваг: атракціони, ресторан, банкетні кімнати та шоу-програми.
Разом із парком всеукраїнська мережа сімейних розважальних комплексів Fly Kids вирішила відкрити у торговому центрі ще й великий фуд-корт – це перший подібний проєкт компанії. Відкриття пройшло з чималим ажіотажем.
Ресторани розташувались безпосередньо під одним дахом з флагманським парком Fly Kids у ТРЦ Neo Plaza і вже тиждень радують гостей смачними стравами різних кухонь.
Коротко про локації:
Містікість фуд-корту – до 300 гостей.