
У Мукачеві відкрився перший McDonalds – у співпраці з АЗК ОККО


У експертній колонці для RAU команда маркетингу Файно маркет розповіла про розвиток мобільного додатку, його останні оновлення та які маркетингові завдання він виконує.
Мобільний додаток від Файно маркет з’явився на початку 2020 року. Він мав базовий функціонал, що дозволяв подивитись акційні пропозиції в обраному магазині та переглядати історію своїх покупок. Мотиваційна система та винагороди нічим не вирізнялися з-поміж інших існуючих мобільних застосунків.
Тоді головна мета створення мобільного додатку була відповідати трендам та дати можливість покупцям замінити пластикову картку на додаток в телефоні.
Клієнтам Файно маркет дуже сподобалась функція зберігання решти у вигляді бонусів на власному рахунку у мобільному додатку. У мережі припускають, що це була чи не єдина вагома причина, чому покупці встановлювали застосунок без додаткової реклами та заохочування.
Під час ребрендингу Файно маркет також оновили і мобільний додаток. Технічними завданнями для розробників було поставлено:
Підхід мережі до оновлення мобільного застосунку ґрунтувався на вивченні найкращих практик з усього світу, що дозволило компанії створити продукт, який відповідає потребам сучасних користувачів. Команда з маркетингу встановлювала на свої телефони сотні застосунків кращих міжнародних ритейлерів.
Період від ідеї до релізу оновленого додатка зайняв шість місяців. Паралельно відбулась робота з інтеграції нової CRM-системи та оновлення офіційного сайту – все це здійснювалось заради покращення купівельного досвіду покупців мережі.
Проте робота з оновлення додатку триває і фінальні зміни планується зробити до кінця серпня 2024 року.
Проте вже зараз користувачі мобільного додатку Файно маркет можуть користуватися наступними функціями:
Для промоції мобільного додатку компанія випустила кілька анімаційних роликів.
Зараз 38% покупців Файно маркет користуються однією з трьох програм лояльності, а близько 50% цих клієнтів використовує мобільний додаток замість пластикової картки лояльності.
Ціль мережі – досягти 45% ідентифікованих покупців, 35% з яких будуть користуватись мобільним додатком.