Гіпермаркет краси та 10 000 замовлень на добу. Як лінія магазинів EVA розвиває e-commerce

Гіпермаркет краси та 10 000 замовлень на добу. Як лінія магазинів EVA розвиває e-commerce

26.06.2023 12:30
  1021
Костянтин Симоненко

У 2023 році частка інтернет-магазину EVA.UA в загальних продажах EVA складе 10%, що на 3% більше порівняно з кінцем 2022 року. Зараз у EVA.UA біля 2 млн лояльних клієнтів. Щодня до онлайн-магазину надходить біля 10 000 замовлень, 30% з яких – від нових покупців

Як повідомили RAU в прес-службі компанії, інтернет-магазин EVA.UA компанія відкрила майже шість років тому, а тепер він перетворився на гіпермаркет краси. У ньому можна придбати товари чотирьох основних категорій – для краси, здоров’я, для догляду за домом та для дітей. Асортимент нараховує вже 100 000 найменувань продукції і це лише перший крок, бо він постійно розширюється. У 2023 році частка інтернет-магазину EVA.UA в загальних продажах EVA складе 10%, що на 3% більше порівняно з кінцем 2022 року. «Ми ставимо перед собою більш амбітні цілі, тому я впевнена, що ми перевиконаємо план», – зазначає директор департаменту електронної комерції ТОВ «РУШ» (керуючої компанії мережі EVA та EVA.UA) Олена Аннєнко.

Окрім звичних для покупців EVA товарів, в гіпермаркеті краси можна знайти широкий асортимент професійної косметики, продукцію преміального сегменту та для здоров’я, однак мова не йде про рецептурні препарати.

«Ми хочемо надати – як звичайному клієнту, так і салону, майстру – доступ до широкого асортименту за найкращою ціною. І це не просто декларація. Декілька разів на день проводимо переоцінку, порівнюючи наші пропозиції з рештою на ринку. Зараз на платформі ми не надаємо додаткового сервісу майстрам – це наступний крок», – зазначає Олена Аннєнко.

Наступним великим кроком стане запуск нового мобільного додатку EVA, який має з’явитись за два місяці. Це буде онлайн-вітрина з усіма сервісами та можливостями, які дозволять покупцю отримати найбільш зручний клієнтський досвід. 70% замовлень клієнти хочуть забирати в точках видачі EVA, які розташовані у магазинах. «Отримати продукцію можна в кожному магазині і в цьому питанні ми також лідер, оскільки ні в кого зараз немає такої великої мережі точок видачі продукції. Нас випереджає лише Нова пошта, але ми не поштовий провайдер», – каже Олена Аннєнко. Окрім цього, товар можна забрати у відділенні Нова пошта або Укрпошта.

EVA запустила власну кур’єрську службу, послуги якої поки тестуються у Києві. Після завершення тестування кур’єрської служби у Києві її відкриють в інших великих українських містах. Основна кількість замовлень з гіпермаркету краси доставляється за два-три дні, цей строк планується скоротити до одного дня. Зараз компанія коректує роботу своєї логістичної інфраструктури, щоб досягнути мети.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку