
Duna відкрила магазин нового формату у ТРЦ Gulliver


Мережа Еva вкотре підтвердила статус експерта у сфері private label. На конференції PrivateLabel&FMCG Master-2025 компанія представила успішні кейси та здобула перемогу зі своєю власною торговою маркою.
4–5 вересня у Києві відбулася XVII Міжнародна виставка та конференція PrivateLabel&FMCG Master-2025, де ритейлери й постачальники обговорювали відновлення бізнесу, пошук нових партнерів та сталий розвиток у нових умовах.
Серед спікерів заходу виступила директорка департаменту власних торгових марок Еva та Еva.ua Галина Ободець із темою «Private Label, як інструмент розвитку брендозалежної категорії. Кейс мультибрендової стратегії».
На прикладі категорії Hair Care («Догляд за волоссям») Галина розповіла, як Еva працює з ВТМ у категоріях, де традиційно домінує бренд-лояльність. Презентувала успішні кейси торгових марок Estima, Izumi, Level (догляд), IQ Code, About hair (фарбування), OneMe та Rambootan (стайлінг). Поділилася баченням ключових інструментів розвитку та просування власних марок у beauty-сегменті, а також інсайтами, як створити ВТМ, що мають додану цінність, а не просто є «доступними замінниками» брендів.
В межах заходу відбулось нагородження переможців щорічної Національної Премії «PrivateLabel-2025». Власна торгова марка Viv’en petty здобула першість в номінації «Лідер категорії Private Label».
Бренд колготок Viv’en petty – один із найбільш впізнаваних на українському ринку. Має конкурентні ціни та високу якість. 90% асортименту виготовляється в Італіі згідно з єпропейскими стандартами, мають сертифікати якості OEKO-TEX. Бренд здобув високий рівень довіри споживачів. Його частка в категорії на ринку України складає 30%.