Українська CDP eSputnik інтегрувалася з Shopify: готові інструменти для зростання продажів і утримання клієнтів

Українська CDP eSputnik інтегрувалася з Shopify: готові інструменти для зростання продажів і утримання клієнтів

Сьогодні
  92
rau

Власники магазинів на Shopify тепер можуть напряму підключити Customer Data Platform eSputnik і отримати всі інструменти для персоналізації та омніканального маркетингу. Інтеграція забезпечує збір даних у реальному часі та запуск кампаній в дев’яти каналах, які допомагають підвищити конверсію й утримувати клієнтів.

Про Shopify

Shopify — одна з найпопулярніших платформ для e-commerce у світі, розроблена для спрощення онлайн-продажів. Основна роль платформи — надати всі необхідні інструменти для:

  • створення онлайн-магазину;
  • розміщення та управління товарами чи послугами;
  • обробки платежів;
  • управління доставкою;
  • продажів через різні канали (соціальні мережі, маркетплейси).

Платформою користуються як стартапи, що лише тестують ідею, так і глобальні бренди.

Нові можливості для e-commerce

Завдяки інтеграції Shopify з найбільшою українською платформою клієнтських даних eSputnik бізнеси отримають:

  • повне розуміння свого клієнта — зібрані дані з сайту та direct-каналів уніфікуються в єдиному профілі клієнта та використовуються для подальшої взаємодії з клієнтом;
  • персоналізований супровід клієнта на всіх етапах — від першого візиту на сайт до повторної покупки;
  • збільшення конверсій, AOV та утримання клієнтів завдяки AI-рекомендаціям і своєчасним тригерним розсилкам, які запускаються у відповідь на певну дію користувача.

“Ми бачимо, що Shopify — одна з найдинамічніших платформ для e-commerce, і для багатьох наших клієнтів інтеграція була ключовою потребою. Тепер маркетологи можуть використовувати всі можливості CDP без технічних бар’єрів і одразу запускати ефективні омніканальні кампанії”, — каже Олексій Данченко, СОО eSputnik.

Ключові інструменти інтеграції

Після встановлення універсального скрипту від eSputnik бізнес одразу отримує доступ до інструментів автоматизації маркетингових кампаній та різних каналів комунікації з клієнтами:

  • Вебтрекінг — збирайте дані про поведінку користувачів на сайті, в тому числі перегляди товарів і категорій, додавання в кошик, покупки та пошукові запити. Це допоможе точніше сегментувати аудиторію, формувати актуальні персональні пропозиції та вчасно реагувати на дії користувачів.
  • Віджети — використовуйте 8 типів віджетів, в тому числі гейміфіковані, для збору контактів, інформування про акції, повернення до покинутих дій (як от покинуті кошики), збору відгуків тощо.
  • App Inbox — надсилайте повідомлення з новинами, акціями або рекомендаціями до центру сповіщень користувача на сайті.
  • Товарні рекомендації — використовуйте інноваційні АІ-алгоритми від eSputnik на базі трансформерної моделі + LLM для формування релевантних добірок, які відповідають інтересам клієнта та враховують контекст його дій.
  • Web Push — повертайте відвідувачів на сайт за допомогою нагадувань про залишені кошики та персональні пропозиції.

Як працює інтеграція

Підключення займає декілька хвилин: достатньо додати обліковий запис eSputnik в налаштуваннях Shopify та встановити універсальний скрипт (який надасть eSputnik). Додатково активувати передачу подій, щоб у систему автоматично передавалися дані про ключові дії користувачів:

  • перегляди товарних і категорійних сторінок;
  • взаємодії з кошиком, покупки, введені дані клієнта;
  • пошукові запити і додавання до списку бажань.

Ця інформація дозволяє будувати тригерні кампанії: наприклад, відправляти повідомлення одразу після того, як клієнт залишив товар у кошику і закрив сайт без покупки, а також формувати персональні рекомендації, які допоможуть користувачеві знайти саме той товар, який йому потрібен.

Про CDP eSputnik 

Платформа клієнтських даних eSputnik — українська ІТ-компанія, яка понад 12 років розробляє програмне забезпечення для збільшення прибутку бізнесу й керування користувацьким досвідом завдяки збору, уніфікації, сегментації та активації даних клієнтів.

Команда eSputnik допомагає e-commerce-бізнесам вивчати кожен нюанс поведінки клієнтів і перетворювати ці дані на прибуткові стратегії.

Платформою користуються 4000 брендів із 76 країн світу. 8 з 10 топ-компаній в українському e-commerce покращують клієнтський досвід разом з eSputnik: Prom.ua, Dnipro-M, Foxtrot, Stylus, Maudau, adidas, Shafa.ua, Київстар, MasterZoo, Kasta, leBoutique та інші компанії. Серед них 600+ ecommerce-бізнесів з 23 мільйонами покупців.

Використовуйте весь потенціал  клієнтських даних вашого Shopify магазину завдяки CDP eSputnik та приєднуйтеся до лідерів ринку!


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку