Продажі у мережі торговельних центрів Епіцентр у дні Чорної п’ятниці зросли на 140%

Продажі у мережі торговельних центрів Епіцентр у дні Чорної п’ятниці зросли на 140%

05.12.2019 02:59
  347
rau

Найбільше купували побутову техніку, освітлення та покриття для підлоги.

Продажі у дні Чорної п’ятниці, яка цього року проходила в мережі торговельних центрів Епіцентр з 27 листопада до 1 грудня, перевищили планові очікування на 40%.

Вп’ятеро, у порівнянні з тогорічною акцією, збільшився попит одразу на три категорії товарів – посуд, керамічну плитку та двері. Втричі – на меблі та оздоблення для ванної кімнати (кераміку, змішувачі, ванни, душові кабіни тощо). У 2,5-2,8 раза – на побутову техніку (пральні машини, холодильники, телевізори), у 2,4 раза – на побутову хімію та товари особистої гігієни, у 2,2 раза – на покриття для підлоги (керамічну плитку, ламінат, паркет, лінолеум, килими) та у 2 рази – на освітлення та текстиль.

«Цього року продажі у мережі ТЦ Епіцентр у дні Чорної п’ятниці зросли на 140%, перевищивши наші очікування, — зазначає заступник генерального директора, директор з роздрібної торгівлі Епіцентр К Володимир Гончаров. – Понад 50 000 найменувань товарів покупці придбали з економією до 70%».

У компанії назвали найпопулярніші товари у дні акції у грошовому вимірі. До списку увійшли побутова техніка, особливо телевізори, освітлення, керамічна плитка, лінолеум, ламінат, паркет, килими.

За словами заступника голови ТОВ «Епіцентр К» з реклами, маркетингу, зв’язків з громадськістю Ірини Шинкаренко, понад 60 000 товарів у дні Чорної п’ятниці покупці придбали за 10% вартості завдяки акції «90% твої». «Що характерно – люди обирали найдорожчий товар зі вказаної у скретч-картці категорії. Таким чином за мінімальну ціну вони змогли придбати товари дорогого сегменту: дивани, телевізори, смартфони, ноутбуки, пральні машини, блендери, мультиварки, пледи», – розповідає вона.

Що стосується освітлення та освітлювальних приладів, то зростання продажів у цій категорії характерне для осінньо-зимового періоду. Великий розпродаж у дні Чорної п’ятниці підштовхує українців оновлювати освітлення у власних домівках, не переплачуючи за нього. Скорочення світлового дня триватиме до кінця грудня, саме у цей період люди інтуїтивно намагатимуться придбати собі новий світильник або лампу.

Входження у топ-товарів керамічної плитки, ламінату, паркетної дошки пов’язано з активізацією проведення в будинках та квартирах внутрішніх будівельних робіт.

Підвищення попиту на дивани та меблі, а також на домашній текстиль та різноманітні товари для інтер’єру, обумовлено передноворічними підготуваннями українців. Ті, хто придбали житло, намагаються якомога скоріше закінчити з усіма ремонтними роботами, обставити квартиру або будинок та врешті-решт, в’їхати у нове житло, або — хоча б оновити інтер’єри у домівках.

З 7 грудня в мережі ТЦ Епіцентр стартує щорічна акція «Чесна вигода», яка триватиме до 31 грудня 2019 року.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку