Epicentr Ceramic Corporation представив плани глобальної експансії на виставці Cevisama

Epicentr Ceramic Corporation представив плани глобальної експансії на виставці Cevisama

25.02.2025 11:15
  503
Дудка Оксана

Epicentr Ceramic Corporation, що є частиною групи компаній Епіцентр, стала єдиним українським виробником керамічної плитки, який представив власний стенд на найбільшій міжнародній виставці галузі Cevisama 2025 (Валенсія, Іспанія). 

Це знакове повернення після шестирічної перерви, адже востаннє компанія брала участь у виставці ще до повномасштабного вторгнення: у 2019 році. Тоді ритейлер мав масштабні плани щодо розвитку виробництва та експансії на міжнародні ринки – всього лиш протягом перших двох років роботи заводу вдалось наростити частку експорту до понад 50%. Однак війна суттєво вплинула на реалізацію цих планів: підприємство пережило складне відновлення після бойових дій, втрату логістичних ланцюгів та сировинної бази на Сході України. 

Завдяки зусиллям компанії вже у 2024-му Epicentr Ceramic Corporation вдалось досягти рекордних показників, а саме вийти на друге місце серед виробників керамічної плитки в Україні (у 2023-му – третє місце), збільшивши обсяги реалізації плитки у 1,5 рази, зокрема експорту – більш ніж удвічі. Тож компанія робить важливий крок у відновленні масштабних планів завоювання експортних ринків.

“Cevisama 2025 стала першим кроком у реалізації цих планів. Уже в перші дні виставки стенд Epicentr Ceramic Corporation викликав великий інтерес серед представників різних куточків Землі, зокрема Великої Британії, Латинської Америки, Марокко та інших країн. Багато відвідувачів були здивовані, що така високотехнологічна продукція виробляється в Україні під час війни”, – зазначив директор Epicentr Ceramic Corporation Володимир Сиров.

На Cevisama 2025 Epicentr Ceramic Corporation представила стенд площею 90 кв. м, на якому демонструється 160 SKU, з яких понад третина – новинки 2025 року. Зокрема мова йде про технології Super Mat (унікальна оптично матова поверхня, яка не відбиває світла, має приємну текстуру та високі антиковзальні властивості, що робить її ідеальним рішенням для комерційних просторів) та Soft Mat (інноваційна поверхня, що поєднує в собі переваги сатинової текстури з високою зносостійкістю, дозволяючи використовувати її в просторих приміщеннях). 

На виставці Epicentr Ceramic Corporation презентувала власну великоформатну плитку (1,2 м × 1,2 м), що виробляється в Україні ексклюзивно завдяки технології Continua. Навіть серед провідних європейських брендів ця технологія є рідкістю.

Наразі компанія експортує продукцію до 16 країн. Пріоритетними напрямками для подальшого розширення є Німеччина, Франція, Велика Британія, Бельгія, Туреччина, США, ОАЕ, Саудівська Аравія, Катар та інші високорозвинуті ринки. Саме на цих ринках є попит на продукцію з високою доданою вартістю, з якою компанія може конкурувати. 

Участь у Cevisama 2025 є важливим кроком для відновлення експорту та популяризації української керамічної продукції на міжнародному ринку. Компанія продовжує впроваджувати інновації та розширювати географію своєї присутності у світі.

Довiдка. Epicentr Ceramic Corporation – один із найсучасніших виробників керамічної плитки та керамограніту в Україні. Завод у Калинівці Київської області було запущено у 2019 році. Виробництво оснащене передовими технологіями світового лідера SACMI та має потужність 12 млн кв. м плитки на рік.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку