E-CONGRESS 2017: все, що потрібно знати про майбутнє українського e-commerce

E-CONGRESS 2017: все, що потрібно знати про майбутнє українського e-commerce

20.09.2017 03:45
  718
rau

5 жовтня в НСК «Олімпійський» відбудеться бізнес-подія нового формату – E-CONGRESS 2017, в ході якої буде презентовано кращий європейський та український досвід в сфері e-commerce, а також протестовані нові ідеї та бізнес-підходи.

E-CONGRESS 2017 – це місце зустрічі лідерів галузі, обміну досвідом з визнаними експертами, неформальне спілкування з колегами і нові знайомства для розвитку бізнесу. Вже зараз більше 70 спікерів готують свої бізнес-кейси, презентації та майстер-класи, щоб представити їх учасникам події.

Асоціація рітейлерів України виступає інформаційним партнером заходу.

«У цьому році E-CONGRESS обіцяє бути дійсно знаковим і різнобічним. Ми плануємо показати основні тренди, на які необхідно звернути увагу всім гравцям ринку електронної торгівлі України. Будемо говорити про e-commerce як про бізнес, презентуємо найактуальніші теми на ринку і запропонуємо всім учасникам унікальний майданчик для якісного нетворкінгу і обміну досвідом. E-CONGRESS 2017 несе як освітню, так і візіонерську місію. Це і бізнес-школа за один день, і перший дискусійний клуб, який сприяє розвитку галузі», – заявила Ірина Холод, керівник Ukrainian E-commerce Expert.

Традиційно насичена програма E-CONGRESS 2017 розділена на 9 інформаційних блоків, які покликані дати відповіді на актуальні питання українського бізнесу.

Блок №1. «Світ майбутнього». Презентація результатів найбільш актуальних досліджень. Що буде впливати на розвиток бізнесу в найближчі роки: застосування AR, VR і MR в e-commerce, роботизація доставки, штучний інтелект і крос-девайс комерція.

Блок №2. «E-commerce і держава: моделі B2G і G2B». На прикладах розберемо, як продавати державі, як працюють державні торги онлайн, презентуємо платформи для здійснення комерційних закупівель, а також розповімо, як Prozorro відкриває нові можливості для України.

Блок №3. «Безпека бізнесу в мережі». Огляд останніх змін в законодавстві і як це може вплинути на ринок e-commerce; чим замінити 1С та ME.Doc; кібербезпека; безпека платежів/доставки/контенту.

Блок №4. «Омніканальність». Інтеграція офлайн і онлайн. Системи інформування в точках продажів. Управління асортиментом: як уникнути канібалізації всередині мережі. Партнер блоку: retailers.ua

Блок №5. «Cross-border». Огляд існуючих операційних рішень взаємодії із зарубіжними ринками. Можливості E-export в Китай. E-import: досвід вітчизняного e-commerce. Партнер блоку: компанія Meest China.

Блок №6. «Технології швидкої віддачі». Must-have стратегії і технології присутності бренду в соціальних мережах: інтернет-магазин без магазину (продажі на маркетплейсах), робота з репутацією, підготовка контенту. Чат-боти: доставка, платежі і клієнтський сервіс.

Партнер блоку: 25h8.com

Блок №7. «Ефективність бізнесу в мережі». Що сервісні компанії можуть запропонувати для ефективного розвитку вашого бізнесу? Партнер блоку: Нова Пошта

Блок №8. «E-commerce в нових сферах». Найбільш цікаві бізнес-рішення з «некласичної» електронної торгівлі: будматеріали, медичні послуги, доставка їжі тощо.

Блок №9. «Fintech & Blockchain». Що потрібно знати про криптовалюти сьогодні, щоб не втратити можливість заробити на цьому завтра. Що фінансові компанії можуть запропонувати бізнесу в епоху змін. Партнер блоку: UAPAY

Модератори E-CONGRESS 2017: Андрій Длигач, доктор економічних наук, стратег і футуролог; Юлія Белінська, головний редактор Retailers.ua; Христина Кармазіна, COO SoftCube, E-commerce consultant; Юлія Порошенко, консультант зі стратегії Mckinsey & Co, співзасновник Інноваційного кластеру ВДНГ-тех та інші.

Свої презентації готують представники: Нова пошта, Meest China, Rechi.ua, MokCo+Цитрус, Укрпошта, ПриватБанк та інші.

В межах бізнес-події відбудеться масштабна виставка, яка об’єднає компанії-лідери, які обслуговують ринок e-commerce. Всього за один день у гостей виставки буде можливість зустрітися з усіма провідними українськими компаніями, познайомитися з їх оновленими рішеннями і особисто протестувати новинки. Участь у виставці – це відмінний спосіб заощадити час для вибору нового бізнес-партнера або підрядника.

Детальніше про Конгрес читайте на http://e-congress.com.ua/

Генеральний партнер: 25h8.com

Генеральний логістичний партнер: Нова пошта

Генеральний новинний партнер: ІА «Інтерфакс-Україна»

FinTech-медіа партнер: PaySpace Magazine

Інформаційні та медіапартнери партнери:

Liga.net, Logist.FM, Обозреватель, Ukrainian Retail Association, Prnews.io, РІА «Марко Пак», СУП, ePochta, Личный счет, Retailers.ua, YUDJES GROUP, SendExpert, offshoreview.eu, FINANCE. UA, Минфин, UADN.NET, PRICE.UA, MIND, StarLight Digital Sales.

Довідка про організатора

Ukrainian E-commerce Expert – комунікаційний майданчик, присвячений бізнес-процесам і регулюванню діяльності компаній на українському ринку електронної комерції.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку