Запрошуємо на онлайн-конференцію CUSTOMER EXPERIENCE: Фокус на адаптацію

Запрошуємо на онлайн-конференцію CUSTOMER EXPERIENCE: Фокус на адаптацію

27.09.2022 11:36
  670
rau

Конференція відбудеться 29 вересня в онлайн-форматі.

Клієнт у всі часи платить нам заробітню платню. Клієнт створює репутацію та конкурентну перевагу компанії. Іншими словами – ми залежимо від клієнта напряму. І навіть у сьогоденну кризу та екстремальну невизначеність наш головний фокус – адаптуватися, щоб ефективно працювати з клієнтами.

Саме фокус на адаптацію став лейтмотивом конференції CUSTOMER EXPERIENCE: Фокус на адаптацію, яка відбудеться 29 вересня, в онлайн-форматі. І кожен учасник отримає запис і конспект всіх виступів

  • Як піклуватися про клієнта під час війни? Який сервіс для нього важливий?
  • Як змінився шлях клієнта та комунікація на кожному кроці?
  • Як генерувати правильний портрет клієнта, щоб покращити клієнтський досвід?
  • Які потреби та очікування висуває український B2B та В2С клієнта у 2022 році?
  • Як налаштувати сервіс для інклюзивних, травмованих клієнтів в Україні?
  • Як підтримати в ресурсі сервісні команди, які мають надавати сервіс травмованим війною клієнтам?

І багато інших важливих «ЯК?», які мають бути визначені, щоб перестати робити для клієнта зайве, а щось робити зовсім по-іншому.

Серед спікерів СХ CONFERENCE:
  • Анастасія Владичинська – засновниця Vladychynska Consulting, авторка та викладачка першої в Україні Школи сервісу kmbs. Єдиний сертифікований консультант з побудови системи сервісу в Україні
  • Олена Плахова – директор з маркетингу та управління репутацією Нова пошта
  • Марина Авдєєва – співзасновниця та керуюча акціонер страхової компанії “Арсенал Страхування”
  • Олена Тараненко – бренд-стратег, спеціаліст з бренд-комунікацій та створення стратегій брендів особистостей
  • Наталя Кадя – експерт з нейроменеджменту, коуч з розвитку лідерства
  • вадим іщенко – CMO та management board member Uklon
  • Тетяна Василенко – директорка СХ-департаменту Comfy
  • Олена Ворошило – операційний директор Галнафтогаз, мережа АЗК ОККО
  • Олег-Жан Даскалу – Chief Experience Officer (CXO) Алло
  • Катерина Огуряєва – директорка з маркетингу Сільпо
  • Андрій Железняк – директор напрямку Big Data, Kyivstar

Ознайомитися з детальною програмою та умовами участі ви можете за посиланням: https://kagroup.ua/cx

Долучайтесь, доєднуйте колег з команд СХ-департаменту, маркетингу, операційної ефективності, диджиталу, комунікацій, HR, щоб попри турбулентність клієнтський досвід був працюючим інструментом ефективності бізнесу.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Чарівний ліс: як виглядає та що пропонує розважальний центр Epiland у першому повноцінному ТРЦ Епіцентр та які орендарі ще відкрилися (фоторепортаж)

Чарівний ліс: як виглядає та що пропонує розважальний центр Epiland у першому повноцінному ТРЦ Епіцентр та які орендарі ще відкрилися (фоторепортаж)

Компанія вперше об’єднала в своєму об’єкті у Чабанах під Києвом розваги, фуд-корт, власні формати shop-in shop-та магазини...
time icon  
  355
Усі новини ринку