Конференція відбудеться 29 вересня в онлайн-форматі.
Клієнт у всі часи платить нам заробітню платню. Клієнт створює репутацію та конкурентну перевагу компанії. Іншими словами – ми залежимо від клієнта напряму. І навіть у сьогоденну кризу та екстремальну невизначеність наш головний фокус – адаптуватися, щоб ефективно працювати з клієнтами.
Саме фокус на адаптацію став лейтмотивом конференції CUSTOMER EXPERIENCE: Фокус на адаптацію, яка відбудеться 29 вересня, в онлайн-форматі. І кожен учасник отримає запис і конспект всіх виступів
- Як піклуватися про клієнта під час війни? Який сервіс для нього важливий?
- Як змінився шлях клієнта та комунікація на кожному кроці?
- Як генерувати правильний портрет клієнта, щоб покращити клієнтський досвід?
- Які потреби та очікування висуває український B2B та В2С клієнта у 2022 році?
- Як налаштувати сервіс для інклюзивних, травмованих клієнтів в Україні?
- Як підтримати в ресурсі сервісні команди, які мають надавати сервіс травмованим війною клієнтам?
І багато інших важливих «ЯК?», які мають бути визначені, щоб перестати робити для клієнта зайве, а щось робити зовсім по-іншому.
Серед спікерів СХ CONFERENCE:
- Анастасія Владичинська – засновниця Vladychynska Consulting, авторка та викладачка першої в Україні Школи сервісу kmbs. Єдиний сертифікований консультант з побудови системи сервісу в Україні
- Олена Плахова – директор з маркетингу та управління репутацією Нова пошта
- Марина Авдєєва – співзасновниця та керуюча акціонер страхової компанії “Арсенал Страхування”
- Олена Тараненко – бренд-стратег, спеціаліст з бренд-комунікацій та створення стратегій брендів особистостей
- Наталя Кадя – експерт з нейроменеджменту, коуч з розвитку лідерства
- вадим іщенко – CMO та management board member Uklon
- Тетяна Василенко – директорка СХ-департаменту Comfy
- Олена Ворошило – операційний директор Галнафтогаз, мережа АЗК ОККО
- Олег-Жан Даскалу – Chief Experience Officer (CXO) Алло
- Катерина Огуряєва – директорка з маркетингу Сільпо
- Андрій Железняк – директор напрямку Big Data, Kyivstar
Ознайомитися з детальною програмою та умовами участі ви можете за посиланням: https://kagroup.ua/cx
Долучайтесь, доєднуйте колег з команд СХ-департаменту, маркетингу, операційної ефективності, диджиталу, комунікацій, HR, щоб попри турбулентність клієнтський досвід був працюючим інструментом ефективності бізнесу.