
Мережа Eva закрила угоду з придбання складського комплексу Омега-1 у Броварах


Керівник з глобального маркетингу компанії Consulting for Retail Артем Гладун в експертній колонці для RAU розповів як компанія за допомогою корисного англомовного контенту працює над впізнаваністю бренду на європейському ринку, формує лояльну аудиторію та залучає клієнтів.
Consulting4Retail (C4R), входить до міжнародного холдингу Atriny Group, надає ІТ-рішення та консалтингові послуги для цифровізації та підвищення ефективності роздрібної та гуртової торгівлі. За 10 років на ринку реалізували понад 200 успішних проєктів і допомогли 60 клієнтам пройти бізнес та цифрові трансформації. Команда з понад 100 досвідчених спеціалістів співпрацює з провідними постачальниками програмного забезпечення, такими як SymphonyAI, Slimstock, Competera, Num8erz, Colleqtive та Microsoft, забезпечуючи ефективні результати для клієнтів. В Україні клієнтами компанії є такі потужні гравці як АТБ, Novus, Сільпо, Таврія В, Сім23, Аврора тощо.
Зараз ми також активно розвиваємо свою присутність на міжнародному ринку і вже маємо представництва у Польщі, Чехії, Сполучених Штатах Америки, а також в Казахстані. В цих країнах C4R має своїх співробітників, які займаються продажами та пошуком клієнтів. Крім того, ми займаємось налагодженням зв’язків в країнах Балтики.
Розширення своєї присутності на міжнародному ринку для нас має стратегічне значення, тому ми активно працюємо над створенням кола лояльної аудиторії серед міжнародних гравців ритейлу.
Одним з інструментів, який ми використовуємо для залучення іноземної аудиторії, є надання потенційному клієнтові цінності через якісний професійний контент. Це дозволяє провести нашу цільову аудиторію шляхом клієнта, сформувати довіру та лояльне відношення, щоб у момент появи потреби професійної підтримки, вони звернулись саме до нас.
Тому створення та поширення якісного експертного контенту наразі є для нас окремим серйозним напрямком роботи, який ми почали реалізовувати у другій половині 2024 року. А оскільки основна наша ціль – це залучення нової іноземної аудиторії, то майже весь контент ми створюємо саме англійською мовою. Проте він буде надзвичайно корисним і українським компаніям, адже через експертні статті, вебінари та чек-листи ми ділимось своєю та партнерською експертизою, яку неможливо отримати в інших джерелах та ще й безкоштовно.
Важливою частиною роботи з формування лояльної аудиторії є проведення вебінарів, де наші спеціалісти та партнери діляться цінною інформацією з певного питання. Торік ми провели три англомовних вебінари:
Серед гостей наших вебінарів були представники різних країн Європи, але переважали представники ритейлу з Польщі та Чехії. Зокрема, наші онлайн заходи відвідували фахівці компаній Carrefour, Żabka, Castorama (Польща), Empik, Billa (Чехія), Maxi Zoo тощо.
Усі онлайн та офлайн-заходи, до яких долучаються топові експерти міжнародного рівня, ми анонсуємо на своїй сторінці у LinkedIn. Зареєструвавшись на ці заходи, можна не лише отримати цінну інформацію, але й відповідь на своє питання. Приєднавшись до нашої спільноти в LinkedIn, українські ритейлери долучаються до спільноти своїх іноземних колег та першими дізнаватись про інновації у сфері цифрової трансформації, про які ми розповідаємо на вебінарах та в експертних матеріалах. Єдина умова – знання англійської мови та бажання отримувати корисний контент.
Окрім вебінарів, цього року ми також випустили два чек-листи для ритейлерів. Перший чек-лист має на меті допомогти мережам покращити роботу складу. З його допомогою можна підвищити ефективність, зменшити кількість помилок чи спростити процеси. Другий чек-лист з управління ланцюгами постачання допоможе мережам спростити процеси, покращити точність прогнозування попиту та підвищити загальну ефективність управління запасами та замовленнями.
У другому кварталі наступного року ми плануємо провести черговий вебінар, де спікером виступить провідний вендор програмного забезпечення для ритейлу в Європі. А поки у блозі на нашому сайті можна знайти багато корисних матеріалів, де ми розкриваємо такі теми як прогнозування та ціноутворення за допомогою ШІ, оптимізація управління магазинами, ефективне управління масовими промоакціями тощо. Тож, щиро запрошую усіх ритейлерів приєднуватись до нашого кола однодумців, щоб разом здійснювати цифровізацію ритейлу та виходити на нові якісні показники.