Як пройшла Чорна п’ятниця в мережі Території мінімальних цін і які очікування від новорічних свят
У мережі шопінг-центрів Територія мінімальних цін було декілька спроб «зайти» в Чорну п’ятницю. Вперше спробували у 2020 році, але ця спроба була не дуже вдалою. Для клієнтів все було чудово – знижка 20% на все. А от для бізнесу не дуже.
У 2021 році спробували ще раз і цей досвід був успішним, хоча і не дуже зрозумілим, оскільки якихось надвеликих приростів продажів не помітили. 2022 рік всі пам’ятають який був – там майже ні у кого не було ніяких очікувань, та й значних приростів продажів, теж майже ні у кого не було. А от 2023 – це рік, коли Чорна п’ятниця така ж активна, як до війни – і в медіапросторі, і в рості продажів. І про це свідчить ріст конверсії комунікацій на 42%. Трафік і продажі мережі Територія мінімальних цін виросли на 45% в цілому, та на 57% продажі інтернет-магазину. Особливо вагомий ріст був в таких категоріях:
- Дитячий одяг – 70%
- Одяг для дорослих – 49%
- Взуття – 50%
- Галантерея – 54%
Також у листопаді було декілька рекордів:
- Три «супердні». «Супердні» – це дні з найбільшими продажами за всю історію існування мережі. Зазвичай їх по 1-2 дні на рік. А тут одразу три за місяць! 18, 19 і 26 листопада.
- Найбільша кількість покупок одним клієнтом – 59 разів.
- Найдовший роздрібний чек – 132 товари.
- Найбільша сума покупки – 27 732 грн.
- Найбільша сума бонусів, витрачена одним клієнтом – 4247 бонусів.
Цікаво, що разом з осінніми категоріями товарів, клієнти купували подарунки. Іграшки для дітей в продажах виросли на 64%.
І це дуже позитивна тенденція – не дивлячись на обстріли останнього тижня, люди планують свята і своє подальше життя, а не лише найнеобхідніші покупки на найближчий термін.
Крім того, цього року у нас помінялися дати новорічних свят. Тепер день святого Миколая 6-го, а не 19 грудня, а Різдво 25 грудня – тобто, фактично, на два тижні раніше. Тому й новорічний сезон почався на два тижні раніше, ніж в минулі роки – в середині листопада замість початку грудня.
В мережі думають, що деякий час в Україні буде два свята Миколая (хтось святкуватиме 6 грудня, хтось 19 грудня, а хтось двічі) і два Різдва (25 грудня, 7 січня). Отже, рітейлер очікує, що зміниться і клієнтопотік – більш рівномірно розподілиться по грудню з піком на останньому тижні. І промо активності теж, планують під цей змінений потік і, звісно, очікують на ріст продажів.
Довідка. Територія мінімальних цін – це мережа шопінг-центрів для всієї родини, яка працює на ринку вже 14 років. Це 17 великих магазинів (2000-3000 кв. м кожен) одягу, взуття, іграшок, галантереї, товарів для відпочинку для всієї родини – всього понад 500 000 найменувань різних товарів. 12 магазинів Територія мінімальних цін знаходяться в Києві, два у Львові та Івано-Франківську, один у Чернігові. Їх місія – дарувати задоволення від життя, створюючи простір вдалих покупок якісних сучасних товарів для всієї родини за розумною ціною.