Чорна п’ятниця 2023: в Епіцентр можна придбати товари зі знижками до 70%

Чорна п’ятниця 2023: в Епіцентр можна придбати товари зі знижками до 70%

18.11.2023 12:27
  9786
rau

У мережі Епіцентр цьогорічний Black Friday проходитиме в період з 18 по 26 листопада в усіх торговельних центрах та онлайн-магазині epicentrk.ua.

Black Friday – це одна з наймасштабніших цінових акцій для компанії. Під час дії акції в Епіцентрі можна буде придбати товари зі знижками до  -70%. При цьому акції діятимуть на широкий асортимент товарів, тож кожен охочий зможе придбати необхідні йому речі за вигідною ціною.

Чорна п’ятниця стає все більш популярною серед українців. Згідно з опитуваннями Епіцентру, понад 84% покупців очікували старту Black Friday 2023, щоб придбати необхідні товари за вигідними цінами.

В минулому році в мережі Епіцентр серед топ-5 категорій, які найбільше зросли в період дії акції Чорна п’ятниця були побутова техніка, дитячі товари, спорттовари, електротехніка та автотовари. Також в цей період традиційно зростають продажі декору для дому, посуду, а також одягу, взуття та аксесуарів. 

Згідно з опитуванням, яке компанія проводила напередодні Black Friday 2023, цьогоріч в період проведення акції клієнти мережі Епіцентр планують купувати посуд, текстиль і подарунки (36% опитаних), побутову техніку (27%), товари для саду та городу (19%), електротехніку (19%), спортивні товари (17%) та продукти харчування (16%).

При цьому для споживачів важливо, що купуючи в мережі Епіцентр та онлайн-магазині компанії, вони можуть зекономити свій час, придбавши все необхідне в одному місці: від будматеріалів, побутової техніки чи товарів для дому до дитячих товарів, новорічних іграшок чи продуктів харчування.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Юлія Дзюба, ритейл-ательє Dzyuba: Як розвиватиметься продуктовий ритейл відповідно до дослідження McKinsey & Company

Юлія Дзюба, ритейл-ательє Dzyuba: Як розвиватиметься продуктовий ритейл відповідно до дослідження McKinsey & Company

Засновниця ритейл-ательє Dzyuba Юлія Дзюба у своїй новій експертній колонці зробила проаналізувала дев’ять ключових...
time icon  
  273
Усі новини ринку