Checkbox x Intertop: як НЕзвичайний чек економить мільйони, просуває бренд і вимірює лояльність клієнтів

Checkbox x Intertop: як НЕзвичайний чек економить мільйони, просуває бренд і вимірює лояльність клієнтів

05.06.2025 08:15
  409
Оксана Дудка

Співпраця Intertop та Checkbox швидко вийшла за межі простої заміни касових апаратів. Разом вони почали розкривати прихований потенціал чеку, перетворюючи його на справжній “мультитул” для бізнесу.

Як зазвичай виглядає чек? Білий папірець, на якому чорним шрифтом написано перелік та вартість покупок – нічого особливого. А тепер уявіть, що цей чек має унікальний дизайн зі стилізацією під ваш бренд, а крім цього:

  • стимулює покупців на повторні покупки за вигіднішими цінами;
  • збільшує вашу кількість підписників у соцмережах;
  • дозволяє оперативно реагувати на проблеми та краще розуміти потреби клієнтів;
  • допомагає розуміти контекст звернення клієнта незалежно від ситуації;
  • економить час, гроші та дерева.

Звучить, як фантастика? Це реальність, яку вже майже п’ять років успішно будують разом Checkbox – ПРРО №1 в Україні та Intertop – лідер українського fashion-ритейлу.

Зараз ви дізнаєтесь, на що здатний звичайний чек після трансформації, що стала ключем до багатомільйонної економії, потужного маркетингового інструменту й індикатору справжньої лояльності клієнтів.

Більше деталей та чисел ви побачите 11 червня під час спільного виступу Checkbox та Intertop на RAU Expo 2025.

Від залізних кас до цифрової гнучкості: сміливий крок Intertop

Залізні каси – це досить дороге задоволення. Якщо порахувати витрати на їхню обов’язкову заміну кожні сім років (~15 000 грн/каса), то вартість оновлення 100 таких кас складає 1.5 млн грн. І це якщо не брати до уваги ріст цін, щомісячну абонплату, окрему оплату на опломбування, касову стрічку тощо. ПРРО в цьому плані значно дешевші та мають в рази більше функціоналу. 

Саме тому, у вересні 2020 року мережа Intertop першою серед великих українських бізнесів наважилася на повний перехід від дорогих та негнучких залізних кас до сучасного програмного РРО від Checkbox.

Це був не просто експеримент, а стратегічне рішення, спрямоване на автоматизацію, економію та, що найважливіше, на створення абсолютно нового рівня взаємодії з клієнтом.

До речі, перший чек в історії Checkbox був виданий саме в Intertop.

Коли чек – це більше, ніж фіскалізація та захист прав споживачів

Який позитивний вплив Intertop відчуває вже зараз завдяки вдосконаленому чеку від Checkbox:

  1. Ріст впізнаваності бренду й міцніший емоційний зв’язок із покупцями.
  2. Економія на касовій стрічці, рятування дерев, можливість змінювати дизайн чеку без зусиль та великих витрат.
  3. Органічний ріст завантажень застосунку Intertop.
  4. Краща конверсія в програму лояльності.
  5. Збільшення кількості підписників у соцмережах та інформованості аудиторії про новинки, акції та бренд загалом.

Також чек допоміг оцифрувати один важливий компонент, який дозволяє платформі Intertop тільки на цьому рішенні економити 2,8 млн грн щороку.

Як виглядає цей чек, ви побачите на виступі RAU Expo 11 червня.

NPS 2.0: як дізнатися реальну лояльність клієнтів

Чи знаєте ви, наскільки ваші клієнти готові порекомендувати вас?

Досить часто показник лояльності NPS, зібраний традиційними способами, не відображає реальний стан речей. Для бізнесу це ризик, бо створює ілюзію “теплої ванни” та є перепоною до виявленню факторів, що заважають бізнесу рости та розвиватися.

Intertop всерйоз підійшли до цього питання, а команда Checkbox інтегрувала в кожен електронний чек механізм для збору NPS, який дає значно ширший контекст при оцінюванні сервісу. А що найголовніше – показники об’єктивніші, бо рішення працює вже після покупки, коли клієнт підходить до оцінки з холодним розумом.

Це дає компанії безцінні інсайти для стратегічних рішень, покращення сервісу, асортименту та навіть мотивації персоналу.

Чек став новим каналом відвертої комунікації.

Легкість у роботі з торговельними центрами

Ще один головний біль багатьох ритейлерів, який успішно вирішив Checkbox, і який значно спростив роботу Intertop – звітність перед торговими центрами.

Раніше співпраця між орендарем і ТЦ була ускладнена: торговий центр мав регулярно отримувати інформацію про оборот торгової точки, а орендар мав передавати ці дані у встановлений спосіб, який був не завжди зручний для бізнесу.

Checkbox створив рішення для формування і передачі потрібних даних без зайвих зусиль. Це не просто зручно для одного гравця – це рішення, від якого у виграші всі сторони – як бізнеси-орендарі, так і власники ТЦ.

Деталі про успішну співпрацю Checkbox x Intertop – на виступі RAU Expo 2025

Роки плідної співпраці Intertop та Checkbox – це історія про те, як технології, сміливість та фокус на клієнті можуть трансформувати звичні речі, перетворюючи їх на потужні інструменти для зростання та ефективності. І це лише верхівка айсберга!

Хочете дізнатися більше про те, як перетворити звичайний чек на свого найкращого бізнес-асистента?

Які ще новинки готує Checkbox?

Як досвід двох лідерів ринку може допомогти саме вашому бізнесу вийти на новий рівень у сучасному ритейл-домені?

Не пропустіть виступ Checkbox x Intertop на RAU Expo 2025! Це буде екстракт практичних кейсів, креативних рішень та натхнення для всіх, хто прагне бути на крок попереду від конкурентів і використовувати сучасні рішення, перевірені практикою.

До зустрічі на виступі!


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку