Національна мережа Аптека Доброго Дня запустила чат-бот
Аптека Доброго Дня створила власний однойменний чат-бот, аби ліки, косметику, вітаміни та медичні препарати можна було обрати та замовити не витрачаючи час на дорогу до аптеки.
Відтепер процес замовлення медичних препаратів та керування власними замовленнями в їх мережі став ще зручнішим. Зараз більшу половину покупок та замовлень споживачі роблять за допомогою власних смартфонів, а ліки, вітаміни та лікувальна косметика – це важливі покупки, бо це питання здоров’я та краси. Тому замовлення товарів “must have” через смартфон: це комфорт для сучасного користувача.
Доступ до власного кабінету буде під рукою 24/7: користувачі можуть перевірити власні бонуси, замовити та оплатити препарати за допомогою платіжної картки в електронному гаманці, Google Pay або Apple Pay.
Забрати замовлений в чат-боті товар можна самостійно, відвідавши аптеку поблизу, або замовити доставку поштовими сервісами Укрпошта, Нова пошта або швидка доставка кур’єром.
Також у чат-боті Аптека Доброго Дня доступний чат з оператором. Тому якщо у користувачів виникнуть будь-які запитання, пов’язані із замовленням, консультацією тощо оператор допоможе щодня з 9.00 до 20.00
«Ми живемо у дуже швидкому ритмі. Інколи, справді, немає часу бігти до аптека та купувати необхідне. Наш чат-бот створений, щоб полегшити буденне життя клієнта. Потрібні ліки? Тоді просто скористайтесь чат-ботом, оберіть, оплатіть, а кур’єр все привезе. Окрім функціональності, чат-бот може мінімізувати і певні незручності, пов’язані із замовленням ліків у фізичні аптеці. Особливо, якщо це стосується контрацептивів чи окремих ліків, про які незручно говорити, коли за тобою стоїть черга», — каже директор з маркетингу Аптека Доброго Дня Ігор Алгінін.
Компанія Аптека Доброго Дня дарує три місяці користування тарифом «Кіно» від SWEET.TV всім, хто зареєструється у їх новому чат-боті.
Завантажуйте чат-бот тут