Alviva Group представила оновлений асортимент солодощів Tarta на міжнародній виставці Anuga 2025

Alviva Group представила оновлений асортимент солодощів Tarta на міжнародній виставці Anuga 2025

Сьогодні
  132
Оксана Дудка

Alviva Group презентувала оновлений асортимент солодощів бренду Tarta на Anuga 2025, одній з наймасштабніших у світі виставці продуктів харчування та напоїв, що відбулася 4–8 жовтня у Кельні.

У спеціалізованому павільйоні Frozen Food відвідувачам було представлено широкий асортимент тортів і тістечок Tarta, включно з новинками, розробленими спеціально для європейського ринку, — лінійками мусово-йогуртових тортів та еклерів.

Нові продуктові лінійки були створені з урахуванням світових трендів споживання та попиту у категорії м’яких кондитерських виробів. Зокрема, мусово-йогуртові торти Tarta вирізняються рекордно низьким вмістом доданого цукру — лише 13%. Лінійки також пропонують продукти з додаванням фруктів та ягід.

“Alviva Group послідовно розширює свою присутність на світовому ринку м’яких кондитерських виробів. Наші амбіції значні: протягом найближчих п’яти років ми плануємо збільшити частку експорту до 25% від загального обсягу виробництва. Окремий стенд Tarta та презентація новинок на Anuga 2025 — важливий крок у масштабуванні глобальної присутності бренда та розвитку міжнародних партнерств,” — зазначив Дмитро Данилович, CMO Alviva Group.

Експорт продукції Tarta розпочався у 2021 році, і відтоді її міжнародна присутність зросла у вісім разів. Зараз Alviva Group експортує всі категорії м’яких кондитерських виробів як у замороженому, так і в охолодженому вигляді до 30 країн світу, серед яких Німеччина, Болгарія, Молдова, Нідерланди, Чехія, США тощо.

“Стенд Tarta на Anuga 2025 дійсно привернув увагу, і ми надзвичайно задоволені високою активністю та інтересом гостей. Але значна зацікавленість з боку міжнародних партнерів обумовлена, в першу чергу, ключовими перевагами нашої продукції: відповідністю найвищим стандартам якості, інтеграцією сучасних кондитерських трендів та надійними технологіями для тривалого зберігання. Це гарантує, що споживачі отримають свіжий та смачний продукт незалежно від відстані,” — підкреслила Людмила Константінова, заступниця директора комерційного департаменту з розвитку м’яких кондитерських виробів ТОВ “Київхліб”.

Нова лінійка мусово-йогуртових тортів Tarta включає три смаки — персик, чорна смородина та лісові ягоди. Їхня унікальна рецептура поєднує ніжний бісквіт, легкий мус із натурального йогурту та фруктовий наповнювач. Завдяки йогурту десерти мають легку структуру, освіжаючий смак і низьку калорійність — лише 13% доданого цукру, що робить їх ідеальним вибором для тих, хто прагне здорового способу життя без компромісів із насолодою.

Лінійка еклерів Tarta представлена чотирма позиціями: двома класичними смаками — French і Cream, а також двома новими — Snow Cake та Raspberry з кремом із додаванням малини. 

Завдяки технологіям Fresh Cake і Shock Freezing продукція Tarta після дефростації зберігає свою  свіжість до 12 діб, а окремі позиції — до 30 діб. Це дозволяє забезпечити споживачів свіжою та якісною продукцією по всьому світу. 

Більше про продукцію Tarta: https://www.tarta.com.ua/ 


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку