
AMIC Energy оновив АЗС у Капітанівці Київської області: сучасний простір і нові можливості для водіїв


Alviva Group презентувала оновлений асортимент солодощів бренду Tarta на Anuga 2025, одній з наймасштабніших у світі виставці продуктів харчування та напоїв, що відбулася 4–8 жовтня у Кельні.
У спеціалізованому павільйоні Frozen Food відвідувачам було представлено широкий асортимент тортів і тістечок Tarta, включно з новинками, розробленими спеціально для європейського ринку, — лінійками мусово-йогуртових тортів та еклерів.
Нові продуктові лінійки були створені з урахуванням світових трендів споживання та попиту у категорії м’яких кондитерських виробів. Зокрема, мусово-йогуртові торти Tarta вирізняються рекордно низьким вмістом доданого цукру — лише 13%. Лінійки також пропонують продукти з додаванням фруктів та ягід.
“Alviva Group послідовно розширює свою присутність на світовому ринку м’яких кондитерських виробів. Наші амбіції значні: протягом найближчих п’яти років ми плануємо збільшити частку експорту до 25% від загального обсягу виробництва. Окремий стенд Tarta та презентація новинок на Anuga 2025 — важливий крок у масштабуванні глобальної присутності бренда та розвитку міжнародних партнерств,” — зазначив Дмитро Данилович, CMO Alviva Group.
Експорт продукції Tarta розпочався у 2021 році, і відтоді її міжнародна присутність зросла у вісім разів. Зараз Alviva Group експортує всі категорії м’яких кондитерських виробів як у замороженому, так і в охолодженому вигляді до 30 країн світу, серед яких Німеччина, Болгарія, Молдова, Нідерланди, Чехія, США тощо.
“Стенд Tarta на Anuga 2025 дійсно привернув увагу, і ми надзвичайно задоволені високою активністю та інтересом гостей. Але значна зацікавленість з боку міжнародних партнерів обумовлена, в першу чергу, ключовими перевагами нашої продукції: відповідністю найвищим стандартам якості, інтеграцією сучасних кондитерських трендів та надійними технологіями для тривалого зберігання. Це гарантує, що споживачі отримають свіжий та смачний продукт незалежно від відстані,” — підкреслила Людмила Константінова, заступниця директора комерційного департаменту з розвитку м’яких кондитерських виробів ТОВ “Київхліб”.
Нова лінійка мусово-йогуртових тортів Tarta включає три смаки — персик, чорна смородина та лісові ягоди. Їхня унікальна рецептура поєднує ніжний бісквіт, легкий мус із натурального йогурту та фруктовий наповнювач. Завдяки йогурту десерти мають легку структуру, освіжаючий смак і низьку калорійність — лише 13% доданого цукру, що робить їх ідеальним вибором для тих, хто прагне здорового способу життя без компромісів із насолодою.
Лінійка еклерів Tarta представлена чотирма позиціями: двома класичними смаками — French і Cream, а також двома новими — Snow Cake та Raspberry з кремом із додаванням малини.
Завдяки технологіям Fresh Cake і Shock Freezing продукція Tarta після дефростації зберігає свою свіжість до 12 діб, а окремі позиції — до 30 діб. Це дозволяє забезпечити споживачів свіжою та якісною продукцією по всьому світу.
Більше про продукцію Tarta: https://www.tarta.com.ua/